کد خبر : 51252
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 دی 1402 - 8:53
-

اخبار فرمانداری شادگان

اخبار فرمانداری های خوزستان

بهورزان سفیران سلامت عمومی جامعه / شبکه بهداشت و درمان شادگان پیشتاز در کارهای جهادی

بهورزان سفیران سلامت عمومی جامعه / شبکه بهداشت و درمان شادگان پیشتاز در کارهای جهادی
بهورزان سفیران سلامت عمومی جامعه هستند و با ارائه خدمات و تلاش شبانه روزی در ارتقاء شاخص‌های بهداشت و درمان ، پیشگیری از بیماری‌ها نقشی مهم و اساسی دارند.

 

شبکه خبری خوزستان / فرماندار شادگان: بهورزان سفیران سلامت عمومی جامعه هستند شبکه بهداشت و درمان پیشتاز در کارهای جهادی است.

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان همایش تجلیل از بهورزان شهرستان با حضور صالح زاده فرماندار شادگان ، منصوری امام جمعه شادگان ، طاهری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان، شکری رئیس مرکز بهداشت و جمعی از بهورزان شبکه در محل سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان شهرستان برگزار شد.

 

جمال صالح زاده فرماندار شادگان در این همایش با تبریک حلول ماه رجب و ولادت حضرت امام محمد باقر (ع) با تقدیر و تشکر از تلاش و زحمات بهورزان ، اظهار داشت: شبکه بهداشت و درمان شهرستان پیشتاز در کارهای جهادی است.

 

فرماندار شادگان با بیان اینکه بهورزان و مجموعه کادر بهداشت و درمان در دوران مقابله با کرونا برای سلامت مردم ایثار و فداکاری کردند، گفت: بهورزان سفیران سلامت عمومی جامعه هستند و با ارائه خدمات و تلاش شبانه روزی در ارتقاء شاخص‌های بهداشت و درمان ، پیشگیری از بیماری‌ها نقشی مهم و اساسی دارند.

 

لازم به ذکر است : سخنرانی امام جمعه شادگان ، مدیر شبکه بهداشت و درمان و اجرای مسابقات از دیگر برنامه های اجرا شده در این مراسم بود.

 

همچنین در این همایش از خانم مهناز صالحیان پور بهورز خانه بهداشت روستای خوایات بخش خنافره بعنوان بهورز نمونه کشوری تجلیل شد.

 

در پایان از بهورزان نمونه و بازنشسته شبکه بهداشت و درمان شهرستان شادگان با اهدا لوح سپاس و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.