کد خبر : 9950
تاریخ انتشار : شنبه 21 دی 1398 - 16:32
-

ترامپ همه ی ماشه ها را چکانده، اما هیچ نتیجه ای نگرفت

ترامپ همه ی ماشه ها را چکانده، اما هیچ نتیجه ای نگرفت

ترامپ همه ی ماشه ها را چکانده، اما هیچ نتیجه ای نگرفت     در فیلم مرد جوزا، ما با دو ابرمرد شبیه سازی شده از دی. ان. ای یک ابرقهرمان نجیب روبرو هستیم که هر دو بدون آن که از وجود هم خبر داشته باشند، برای از بین بردن نسخه اصلی خود تحت تعلیمات

ترامپ همه ی ماشه ها را چکانده، اما هیچ نتیجه ای نگرفت

 

 

در فیلم مرد جوزا، ما با دو ابرمرد شبیه سازی شده از دی. ان. ای یک ابرقهرمان نجیب روبرو هستیم که هر دو بدون آن که از وجود هم خبر داشته باشند، برای از بین بردن نسخه اصلی خود تحت تعلیمات شرورانه قرار می گیرتد ولی عاقبت، یکی از آنها در این ماموریت، بعد از درگیری نفسگیری با نسخه ی اصلی خودش، به واقعیت تلخ شبیه سازی شده خود پی می برد و بر علیه ی خالقش (پدرخوانده شریرش) بر می خیزد بدلیل این که از او دروغ شنیده بود.
.

 

صاحب این نوشتار به مخاطبین خود پیشنهاد می کند که حتما این فیلم اکشن را ببینند تا به پلیدهای جنایتکارانه ی سیاست های سرویس های امنیتی ایالات متحده پی ببرند.

 

الغرض، هدف این نوشتار، اشاره به اهدافی بود که دونالد ترامپ این پدرخوانده ی شرور در عالم سیاست نسبت به دشمنی کشور ایران روا داشته و در این کار او تمام ماشه های سلاح های خود را کشید ولی هیچ نتیجه ای نگرفت و مطمئنا، همان سرنوشتی گریبانگیر او خواهد بود که نصیب کاراکتر منفی فیلم سینمایی مرد ماه جوزا گردید.

 

عبدالرحمن نیک سرشت

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.