کد خبر : 11266
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 بهمن 1398 - 0:14
-

بیمارستان شهید چمران شهر سوسنگرد خطر آفرین است لطفاً مراقب باشید

بیمارستان شهید چمران شهر سوسنگرد خطر آفرین است لطفاً مراقب باشید

بامداد روز جمعه دکترامین تاجمیری پزشک ۲۸ ساله بر اثر گازگرفتگی در پانسیون بیمارستان شهید چمران شهر سوسنگرد فوت کردند. پزشکی که یک سال از فارغ‌التحصیلی آن می‌گذرد و قراربود جشن تولد ۲۹ سالگی ایشان در تاریخ ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ باحضور خانواده و دوستان آن مرحوم برگزار شود اکنون خانواده و دوستان آن در روز تولد ایشان

بامداد روز جمعه دکترامین تاجمیری پزشک ۲۸ ساله بر اثر گازگرفتگی در پانسیون بیمارستان شهید چمران شهر سوسنگرد فوت کردند.

پزشکی که یک سال از فارغ‌التحصیلی آن می‌گذرد و قراربود جشن تولد ۲۹ سالگی ایشان در تاریخ ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ باحضور خانواده و دوستان آن مرحوم برگزار شود اکنون خانواده و دوستان آن در روز تولد ایشان باید مراسم چهلمین روز درگذشت این جوان بااخلاق رابرگزار کنند.

یاد نطق آتشین ساعدی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در روز افتتاح بیمارستان شهدای نفت افتادم که گفتند بیمارستان شهید چمران سوسنگرد بیمارستان مادر است و بیمارستان شهدای نفت سوسنگرد، بیمارستان معین این بیمارستان مادر است آیا اکنون بیمارستان شهید چمران ، بیمارستان مادر شهرستان است یا به قتلگاه پزشکان تبدیل شده است؟

اکنون چندسوالی که به ذهن نگارنده متبادر می‌شوند به شرح ذیل هستند:

آیا با انتقال تمام بخش‌های بیمارستان شهید چمران ( به جز اورژانس و بخشی از آزمایشگاه) می‌توان عنوان بیمارستان مادر را به این بیمارستان داد؟

باتوجه به اینکه دانشکده پرستاری دربیمارستان شهید چمران سوسنگرد مستقر شده است آیا خطر بازهم در کمین دانشجویان این دانشکده است؟ و درصورت تکرار این حادثه چه کسی پاسخگو است؟

با وجود چنین حوادثی آیا پزشکان عمومی و متخصصین رقبتی جهت حضور در شهرستان وخدمت به همشهریان ما را دارند؟

با سیاسی کردن بخش بهداشت و درمان توسط نماینده آیا به جز مردم شهرستان و پزشکان غیربومی ساکن در پانسیون بیمارستان کسی از مسولین ضرری می‌ بیند؟

ضمن ابراز تأسف وهمدردی با خانواده محترم این پزشک ناکام ،امیدوارم که دادستان محترم شهرستان دشت آزادگان به عنوان مدعی‌العموم پیگیری های لازم را جهت شناسایی و معرفی و مجازات برای مسببین این حادثه غمناک را انجام دهد.

داوودعبیداوی خبرنگار شبکه خبری خوزستان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیدباقرموسوی پنجشنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲:۰۰

چرا بچه های مردم استخدام نمیشن ها اقای دکتر سیدمحمد نژاد بگو بچه های مردم بدبخت شدن