کد خبر : 18103
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 مرداد 1399 - 6:19
-

نشست هم اندیشی هیئات مذهبی و ائمه جماعات مساجد هویزه با حضور ریاست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه برگزار شد.

نشست هم اندیشی هیئات مذهبی و ائمه جماعات مساجد هویزه با حضور ریاست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه برگزار شد.

📍به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه, به مناسبت قرار گرفتن در آستانه عید سعید غدیر , جمعی از هیئات مذهبی و ائمه جماعات مساجد شهرستان هویزه با حجت الاسلام برهانی ریاست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه دیدار کردند.     📍حجت الاسلام برهانی ضمن عرض خوش آمد گویی خدمت ائمه جماعات و

📍به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه,
به مناسبت قرار گرفتن در آستانه عید سعید غدیر , جمعی از هیئات مذهبی و ائمه جماعات مساجد شهرستان هویزه با حجت الاسلام برهانی ریاست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه دیدار کردند.

 

 

📍حجت الاسلام برهانی ضمن عرض خوش آمد گویی خدمت ائمه جماعات و هیئات مذهبی بر ضرورت انعقاد جلسات هم اندیشی و هم افزایی و لزوم استفاده از دیدگاه های هیئات مذهبی و قشر جوان انقلابی در هر چه باشکوه برگزار کردن برنامه های فرهنگی تاکید کرد.

📍حجت الاسلام برهانی در مورد عظمت عید غدیر ضمن استدلال به آیه ابلاغ دین(یا ایها الرسول بلغ ما انزل الیک من ربک…) به برخی نکات تفسیری اشاره نمود و فرمود: عید غدیر یک واقعه صرف معنوی نیست بلکه یک رخداد کاملا سیاسی می باشد و اساسا اصطلاحاتی همچون خلافت,مقام,جانشینی,از اصطلاحات علوم سیاسی است لذا به این جنبه غدیر باید بیشتر پرداخته شود.

 

 

📍وی در اشاره به اهمیت تحلیل سیاسی واقعه غدیر ضمن تاکید بر اینکه دشمنی دشمن با شخصیت سیاسی علی علیه السلام است نه شخصیت معنوی ایشان, افزود: تمام انحرافاتی که بعد از پیامبر عظیم الشان (ص) به وقوع پیوست,همگی نتیجه فراموشی واقعه سیاسی غدیر است لذا مومنان به ویژه تریبون داران باید برحذر باشند تا شاهد تکرار تاریخ نباشیم.

 

 

📍ریاست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت‌های جهادی هیئات مذهبی و گروه های جهادی , هدف از انعقاد چنین جلسه ای را شنیدن برنامه ها و پیشنهادات هیئات مذهبی و مساجد شهرستان در رابطه با عید غدیر دانست و فرمود: بحمدالله هیئات مذهبی هویزه در برنامه ها و آزمون های اخیر به ویژه گندزدایی و ضدعفونی کردن معابر و مناطق خویش خوب درخشیدند و ثابت کردند که همچون مقتدای خویش حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام هر زمان و مکان که اسلام نیاز به حضور ایشان باشد,آنجا و آن زمان در صحنه خواهند بود.

 

 

📍وی در ادامه ضمن تاکید بر هر چه باشکوه برگزار کردن برنامه های عید غدیر و مجالس ماه محرم عنوان کرد:
ویروس کرونا سبب تعطیلی برنامه های فرهنگی و مذهبی ما نمیشود بلکه طبق پروتکل های بهداشتی و با رویکرد جدید برنامه های فرهنگی را ادامه میدهیم و لذا کلیه هیئات حسینی و ائمه جماعات با جدیت تمام و با رعایت پروتکل های بهداشتی پیگیر برنامه های عید غدیر و همچنین مجالس محرم و صفر خویش باشند.

 

 

📍بعد از سخنان حجت الاسلام برهانی ,دبیر بنیاد غدیر شهرستان هویزه برادر یاسین ساکی به ارائه گزارشی از برنامه های پیشنهادی بنیاد پرداخت و بر ضرورت همکاری هیئات مذهبی و ائمه جماعات تاکید نمود.

 

 

📍در خاتمه برنامه, هر یک از مسولین هیئات مذهبی و ائمه جماعات مساجد حاضر در جلسه ضمن تشکر از تشکیل جلسه هم اندیشی به ارائه برنامه های عید غدیر هیئت و مسجد خویش نموده اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.