کد خبر : 15820
تاریخ انتشار : شنبه 20 اردیبهشت 1399 - 20:59
-

به دستور فرماندار آبادان نشست مشترک کمیته ی اجرایی مبارزه با کرونا و روسای اتحادیه های اصناف برگزار شد/تشکیل ۲۰ تیم پایش و کنترل قیمت.

به دستور فرماندار  آبادان نشست مشترک کمیته ی اجرایی مبارزه با کرونا و روسای اتحادیه های اصناف برگزار شد/تشکیل ۲۰ تیم پایش و کنترل قیمت.

به دستور فرماندار ویژه آبادان:     نشست مشترک کمیته ی اجرایی مبارزه با کرونا و روسای اتحادیه های اصناف برگزار شد/تشکیل ۲۰ تیم پایش و کنترل قیمت.. دراین نشست به دستور فرماندار ویژه آبادان و با حضور محمد طاهری معاون عمرانی این فرمانداری نشست مشترک کمیته ای اجرایی ستاد مبارزه با کرونا و روسای

به دستور فرماندار ویژه آبادان:

 

 

نشست مشترک کمیته ی اجرایی مبارزه با کرونا و روسای اتحادیه های اصناف برگزار شد/تشکیل ۲۰ تیم پایش و کنترل قیمت..

دراین نشست به دستور فرماندار ویژه آبادان و با حضور محمد طاهری معاون عمرانی این فرمانداری نشست مشترک کمیته ای اجرایی ستاد مبارزه با کرونا و روسای اتحادیه های اصناف در حالی برگزار کردید که در آن به سه امر مهم مبارزه با گران‌فروشی،

رعایت ساعت فعالیت صنوف و همچنین رعایت پروتکل بهداشتی پرداخته و تاکید شد.
به گزارش خبرنگارما ازشهرستان آبادان طاهری در این جلسه ضمن قدردانی بر همکاری آن دسته از اتحادیه هایی که با ستاد کرونای شهرستان همراهی داشتند، بر رعایت تمام دستورالعمل های این ستاد از سوی اتاق اصناف تاکید کرد.

رئیس کمیته اجرایی ستاد مبارزه با کرونای آبادان افزود:از این پس ۲۰ گروه دو نفره متشکل ازاعضای اتاق و بسیج اصناف، اداره صمت و کارکنان دولت در جهت پایش و کنترل قیمت و نصب اتیکت قیمت در کنار گروه‌های ستاد تنظیم بازار، کار نظرات بر قیمت‌ها را به عهده خواهند داشت.

وی گفت:از تمام کسبه ی عزیز میخواهم در جهت سلامتی خود و خانواده و جامعه تمامی موارد بهداشتی را رعایت کنند. این عزیزان حتما باید مواد ضدعفونی کننده را در اختیار مشتریان خود قرار دهند.

طاهری اظهار داشت:اتحادیه ها می‌توانند بازوی توانمند کمیته ی اجرایی باشند. رعایت ساعات کاری صنوف که برخی تا زمان اذان و برخی دیگر تا ساعت ۲۱ می باشند باید در کنار رعایت پروتکل های بهداشتی در دستور کار تمام صنوف قرار بگیرد.

درپایان در این نشست سایر اعضای کمیته ی اجرایی و روسای اتحادیه ها به بیان مشکلات و مسائل مواجه با کرونا پرداختند و مواردی را به صورت پیشنهاد به کمیته ی اجرایی ارائه دادند.

ناصرحکیمی /خبرنگار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.