کد خبر : 22279
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 آبان 1399 - 10:53
-

جزئیات انفجار گاز در منازل مسکن مهر فاز ۷ بندر ماهشهر/ چند خانه ‌تخریب شد / آسیب به خودروها و مجروحیت ۵ نفر+ تصاویر

جزئیات انفجار گاز در منازل مسکن مهر فاز ۷ بندر ماهشهر/ چند خانه ‌تخریب شد / آسیب به خودروها و مجروحیت ۵ نفر+ تصاویر

انفجار گاز در شهرستان ماهشهر باعث تخریب چند واحد مسکونی در منطقه مسکن مهر فاز هفت این شهرستان شد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از تسنیم؛ بهروز محسنی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ماهشهر درباره جزئیان این حادثه‌ گفت: وقوع انفجار گاز در یک مجتمع مسکونی واقع در منازل مسکن مهر فاز ۷ بندر ماهشهر ساعت ۱۲:۵۵  دقیق امروز، جمعه ۹ آبان ماه به سامانه ۱۲۵ سازمان اطلاع‌رسانی شد.

وی با اشاره به اعزام سریع تیم امداد و نجات به محل حادثه در کوتاه‌ترین زمان ممکن از نزدیک‌ترین ایستگاه آتش نشانی افزود: نیرو‌های امدادی و آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند و عملیات  امداد و نجات را آغاز کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ماهشهر با بیان اینکه انفجار گاز باعث تخریب کامل یکی از واحد‌های این مجتمع و خسارت دیدن برخی از منازل همجوار شد، افزود: در این حادثه به خودرو‌های پارک شده در خیابان نیز آسیب وارد شد.

محسنی ادامه داد: در اثر این حادثه ۲ مرد ۳۲ و ۳۵ ساله، ۲ زن ۳۳ و ۳۵ ساله و یک کودک ۷ ساله مصدوم شدند که ۳ نفر از آنها با آمبولانس‌های اورژانس و ۲ مورد با وسیله شخصی به بیمارستان معرفی ماهشهر انتقال یافتند.

محسنی ادامه داد: در اثر این حادثه ۲ مرد ۳۲ و ۳۵ ساله، ۲ زن ۳۳ و ۳۵ ساله و یک کودک ۷ ساله مصدوم شدند که ۳ نفر از آنها با آمبولانس‌هایاورژانس و ۲ مورد با وسیله شخصی به بیمارستان معرفی ماهشهر انتقال یافتند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.