کد خبر : 41359
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 آذر 1402 - 19:48
-

هفته بسیج

اخبار بسیج خوزستان

برگزاری یادواره شهدای شهر سرداران شوشتر

برگزاری یادواره شهدای شهر سرداران شوشتر
شهدا اهداف والایی داشته اند که پس از چهار دهه هنوز خون آنها مثل خون امام حسین (ع) می جوشد و زنده است.

شبکه خبری خوزستان / فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوشتر از برگزاری یادواره ۱۷ شهید شهر سرداران در هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از خبرنگار خبرگزاری بسیج در شوشتر و در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس و با حضور اقشار مختلف مردم ، خانواده شهدا و ایثارگران، رزمندگان و یادگاران هشت سال حماسه و ایثار ، یادواره ۱۷ شهید شهر سرداران و روستاهای همجوار به همت حوزه بسیج سه روستایی علی ابن ابیطالب(ع) در کنار مزار این شهیدان برگزار شد.

سرگرد پاسدار امین شریعتی پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوشتر در گفتگو با خبرگزاری بسیج گفت : حضور در این یادواره دعوتی از طرف شهدا است که برای من باعث افتخار است که در جوار گلزار شهدا و مردمان متدین این منطقه و دین خواه حضور داشته ، که شهدای گرانقدری را تقدیم اسلام کردند و امیدواریم که این مردم عزیز با حفظ داشته های عظیم خود که همان ولایت پذیری می باشد ، این مسیر را ادامه دهند.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری یادواره و پاسداشت شهدا گفت : بزرگداشت یادواره شهدا به منظور مرور خاطرات گذشته نیست بلکه برای تربیت نسل های آینده است، ترویج مکتب شهادت با برگزاری یادواره های شهدا ضروری است و ارزشهای اسلامی را به نسل آینده پیوند می دهد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوشتر با اشاره به فداکاری های شهدا برای زنده نگه داشتن اسلام گفت؛ از شهر سرداران و روستاهای هجوار رزمندگان زیادی به جبهه ها شتافتند که ۱۷رزمنده به شهادت رسیدند، و چه عاملی باعث شد که مادری که حاضر نیست زخم کوچکی را در فرزندش مشاهده کند و او را برای رفتن به جبهه ای که دو هزار کیلومتر دورتر بدرقه کند.

سرگرد شریعتی پور افزود : شهدا اهداف والایی داشته اند که پس از چهار دهه هنوز خون آنها مثل خون امام حسین (ع) می جوشد و زنده است.

وی در پایان گفت : امروز دشمن سعی دارد که تا با جنگ نرم به اسلام ضربه وارد کند و مردم باید در تمامی عرصه ها هوشیار باشند و یا همان روحیه هشت سال دفاع مقدس با مهارت و توانایی که دارند با ابزار یزیدیان زمانه مقابله کنند.

گفتنی است در پایان این مراسم از خانواده معظم شهدا با اهدا لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.