کد خبر : 55183
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 بهمن 1402 - 10:01
-

برگزاری همایش جهاد تبیین با موضوع انتخابات در بهزیستی خوزستان

برگزاری همایش جهاد تبیین با موضوع انتخابات در بهزیستی خوزستان

صبح شنبه، ۲۱ بهمن ماه، همایش جهاد تبیین با موضوع انتخابات با حضور مدیرکل بهزیستی خوزستان، دبیر ستاد جبهه فرهنگی انقلاب خوزستان، رئیس ستاد اقامه نماز استان و کارکنان بخش دولتی و مراکز غیردولتی تحت نظارت بهزیستی در سالن اجتماعات اداره کل بهزیستی خوزستان برگزار شد. به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خوزستان، مهران

صبح شنبه، ۲۱ بهمن ماه، همایش جهاد تبیین با موضوع انتخابات با حضور مدیرکل بهزیستی خوزستان، دبیر ستاد جبهه فرهنگی انقلاب خوزستان، رئیس ستاد اقامه نماز استان و کارکنان بخش دولتی و مراکز غیردولتی تحت نظارت بهزیستی در سالن اجتماعات اداره کل بهزیستی خوزستان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خوزستان، مهران کریمیان مدیرکل بهزیستی خوزستان ضمن تبریک عید مبعث و ایام مبارک دهه فجر گفت:  سازمان بهزیستی به عنوان مولود انقلاب اسلامی در بدو پیروزی انقلاب، با تلاش های مجدانه شهید محمدعلی فیاض بخش تأسیس شد که خوشبختانه تاکنون منشاء خدمات گسترده و متنوعی به آحاده جامعه به ویژه جامعه هدف تحت پوشش خود بوده است.
وی با اشاره به اینکه از ابتدای سالجاری تاکنون یک هزار و ۵۷۹ مددجوی تحت پوشش بهزیستی خوزستان از تسهیلات قرض الحسنه اشتغال بهره مند شده اند افزود: علاوه بر اعطای تسهیلات قرض الحسنه اشتغال به مددجویان و انجام فرآیند آماده سازی شغلی جهت آمادگی ایشان برای ورود به بازار کار، از ابتدای امسال تاکنون  ۲۸۰ بانوی سرپرست خانوار نیز سرمایه کار بلاعوض به ارزش بیش از ۵۰ میلیارد ریال برای راه اندازی شغل دریافت کرده اند.
کریمیان با اشاره به توجه ویژه دولت به مددجویان تحت پوشش بهزیستی ادامه داد: در طول ۱۱ ماه گذشته بیش از ۷۹۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض مسکن جهت ساخت و خرید مسکن، برای ۹۱۰ خانوار دارای معلول و زن سرپرست خانوار پرداخت شده است که این عدد رشدی دو و نیم برابری  نسبت به سال گذشته داشته است.
وی با بیان دیگر فعالیت های بهزیستی در حوزه توانبخشی افراد دارای معلولیت، پیشگیری از آسیب های اجتماعی، اورژانس اجتماعی و خدمات مشاوره و روانشناختی بیان داشت: خوشبختانه با تلاش همکاران دلسوز ما در بهزیستی، در ایام دهه فجر  ۱۳ مرکز غیر دولتی، ۹۸ طرح اشتغال به بهره برداری رسید و ۷۴ واحد مسکونی نیز به خانوارهای تحت پوشش تحویل داده شده است.
مدیرکل بهزیستی خوزستان، مردمی سازی فعالیت ها را سرلوحه امور در بهزیستی دانست و افزود: بهزیستی همواره در امر مردمی سازی فعالیت ها پیشرو بوده و در حال حاضر بیش از ۸۰ درصد فعالیت ها بهزیستی به مردم، بخش خصوصی و خیرین عزیز واگذار شده است.
کریمیان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین و بیان دستاوردها و خدمات مسئولان نظام برای ایجاد امید آفرینی در جامعه تصریح کرد: همه ما وظیفه شرکت در انتخابات و تشویق و ترغیب جامعه به حضور حداکثری در انتخابات را داشته و باید در ۱۱ اسفند با حضور در پای صندوق های رای، به حق و تکلیف شرعی و قانونی خود عمل کنیم.
در ادامه این نشست حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم سلطانی، دبیر ستاد جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی خوزستان نیز با اشاره به اهمیت توجه به مکارم اخلاق نزد نبی مکرم اسلام (ص) گفت: یکی از نعمات بزرگ الهی توفیق برطرف کردن نیاز مردم است و این توفیق به لطف خداوند به کارکنان بهزیستی بخشیده شده است.
وی با بیان برخی از وقایع و اتفاقات در تاریخ منطقه خاورمیانه اظهار داشت: توجه به جایگاه و نقش مردم در تعیین سرنوشت خود، امروز از طریق جهاد تبیین و شرکت در انتخابات میسر است.
حجت الاسلامی سلطانی همچنین تصریح کرد:  با افزایش تلاش های  دشمنان در فضای مجازی و جنگ رسانه‌ای  که مردم را از شرکت در انتخابات منع می کند، از مردم می خواهیم  با بصیرت و درک درست در انتخابات حضور یابند زیرا امروز نظام اسلامی به رأی مردم نیاز دارد.
گفتنی است در حاشیه این مراسم از فعالین عرصه نماز بهزیستی خوزستان نیز تجلیل شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.