کد خبر : 41016
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 آذر 1402 - 4:10
-

اخبار شهرداری اهواز

اخبار شهرداری های خوزستان

برگزاری جلسه شناسایی و بررسی چالش های سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی

برگزاری جلسه شناسایی و بررسی چالش های سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی
آتش نشانی یک حوزه پویا است که ارتباط تنگاتنگى با ایمنی شهروندان دارد و با توجه به ماهیت و گستره خدماتی که در حوزه ی نجات جان و مال انسان‌ها و حفاظت از منابع شهری و همچنین ایمن‌سازی و پیشگیری از وقوع حریق و سوانح طبیعی و حوادث غیرمترقبه دارد.

شبکه خبری خوزستان / جلسه شناسایی و بررسی چالش های سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی برگزار شد.

 

به گزارش امور ارتباطات معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اهواز، این جلسه با حضور سارا امیری رئیس گروه مطالعات و پژوهش، لیلا جلالی رئیس اداره برنامه ریزی و سایر کارشناسان مربوطه در دفتر گروه مطالعات و پژوهش برگزار شد.

رئیس گروه مطالعات و پژوهش اظهار کرد: آتش نشانی یک حوزه پویا است که ارتباط تنگاتنگى با ایمنی شهروندان دارد و با توجه به ماهیت و گستره خدماتی که در حوزه ی نجات جان و مال انسان‌ها و حفاظت از منابع شهری و همچنین ایمن‌سازی و پیشگیری از وقوع حریق و سوانح طبیعی و حوادث غیرمترقبه دارد، امید است با شناسایی چالش ها و بهره گیری از امکانات و تجهیزات در قالب و کیفیتی مناسب تر، خدمات بهتری به شهروندان ارائه نماید.

 در پایان این جلسه پس از طرح و بررسی برخی چالش های موجود در حوزه آتش نشانى، هم‌فکری، هم‌اندیشی، بحث و تبادل نظر توسط حاضرین انجام شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.