کد خبر : 48868
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 دی 1402 - 18:34
-

اخبار شهرداری اهواز

اخبار شهرداری های خوزستان

برگزاری جلسه دیدار عمومی شهروندان با مدیر منطقه پنج شهرداری اهواز + تصاویر

برگزاری جلسه دیدار عمومی شهروندان با مدیر منطقه پنج شهرداری اهواز + تصاویر
در راستای تکریم ارباب رجوع و تسریع و تسهیل روند رسیدگی به مشکلات و درخواستهای مردمی برگزار گردید ؛ شهروندان منطقه از نزدیک و چهره به چهره با پوریا راهنورد ، مدیر منطقه ، دیدار ؛ و مشکلات ، انتقادات و پیشنهادات خود را مطرح ساختند.

 

شبکه خبری خوزستان / مطابق روال دوشنبه های هرهفته، جلسه ملاقات عمومی شهروندان با مدیر منطقه پنج شهرداری اهواز در محل دفتر مدیریت منطقه برگزار گردید.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از اداره ارتباطات منطقه پنج شهرداری اهواز، در این دیدار ، که در راستای تکریم ارباب رجوع و تسریع و تسهیل روند رسیدگی به مشکلات و درخواستهای مردمی برگزار گردید ؛ شهروندان منطقه از نزدیک و چهره به چهره با پوریا راهنورد ، مدیر منطقه ، دیدار ؛ و مشکلات ، انتقادات و پیشنهادات خود را مطرح ساختند.

 

مدیر منطقه با بررسی موضوعات مطروحه ، رهنمودها ی لازم را ارائه داده ، و اوامر مقتضی را در جهت رسیدگی به معضلات و مشکلات شهروندان در کوتاهترین زمان ممکن ، به بخشهای مربوطه ابلاغ کرد.

 

مدیر منطقه در پایان با اشاره به نقش بی بدیل دیدارهای مستقیم شهروندان با متولیان امور شهر در افزایش اعتماد عمومی و جلب رضایتمندی شهروندان، از ادامه روند برگزاری این دیدارها در آینده خبرداد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.