کد خبر : 10680
تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 بهمن 1398 - 13:54
-

سالگرد شهید «مصطفی خلیلی‌بلوطکی» در اهواز برگزار می‌شود

سالگرد شهید «مصطفی خلیلی‌بلوطکی» در اهواز برگزار می‌شود

آئین بزرگداشت چهارمین سالگرد شهادت روحانی رزمنده و دلیر شهید حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی خلیلی‌بلوطکی از شهدای مدافع حرم استان خوزستان در اهواز برگزار می شود. به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم به مناسبت فرا رسیدن چهارمین سالگرد شهادت روحانی دلیر شهید حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی خلیلی‌بلوطکی از شهدای مدافع حرم استان خوزستان

آئین بزرگداشت چهارمین سالگرد شهادت روحانی رزمنده و دلیر شهید حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی خلیلی‌بلوطکی از شهدای مدافع حرم استان خوزستان در اهواز برگزار می شود.
به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم به مناسبت فرا رسیدن چهارمین سالگرد شهادت روحانی دلیر شهید حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی خلیلی‌بلوطکی از شهدای مدافع حرم استان خوزستان آئین بزرگداشتی با حضور خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و رزمندگان اسلام در اهواز برگزار می‌شود.

این برنامه روز پنج‌شنبه ۱۰ بهمن ماه سال ۱۳۹۶ از ساعت ۱۵ آغاز می‌شود که در این آئین مردم شهرهای مختلف خوزستان یاد و خاطره روحانی شهید حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی خلیلی‌بلوطکی از شهدای مدافع حرم ایران را گرامی می‌دارند.

چهارمین سالگرد شهادت روحانی شهید حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی خلیلی‌بلوطکی از شهدای مدافع حرم خوزستان در کنار تربت پاکش واقع در گلزار شهدای اهواز، قطعه شهدای مدافع حرم انجام می‌شود که اقشار مختلف مردم، علما، روحانیون، طلاب علوم دینی، دانشجویان، اساتید دانشگاه، دانش‌آموزان و معلمان به این دلیرمرد ادای احترام می‌کنند.

همچنین جمعی از خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم از نقاط مختلف کشور در آئین بزرگداشت چهارمین سالگرد شهادت روحانی شهید حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی خلیلی‌بلوطکی از شهدای مدافع حرم خوزستان حضور می‌یابند.

شهید حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی خلیلی‌بلوطکی فرزند نورالله در تاریخ ۱۸ شهریورماه سال ۱۳۶۷ در اهواز دیده به جهان گشود.

این جوان اهوازی پس هجوم تکفیری‌ها به سوریه به همراه خیل عظیمی از جوانان پرشور خوزستان و اهواز برای دفاع از حرم نورانی حضرت زینب کبری(س) و حضرت رقیه(س) به این کشور رفت و در روز یکشنبه ۱۲ بهمن ماه سال ۱۳۹۴ به همراه تعدادی از رزمندگان اسلام به ویژه شهید علی‌ حسینی‌کاهکش، شهید رضا عادلی کردزگنه، شهید محمود مراداسکندری و شهید داوود نریمیسا به شهادت رسید.

شهید حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی خلیلی‌بلوطکی در سن ۲۷ سالگی در منطقه باش کوی سوریه و در عملیات آزادسازی شهرهای شیعه نشین نبل و الزهرا به فیض شهادت نائل شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.