کد خبر : 43924
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 آذر 1402 - 19:51
-

اخبار فرمانداری شادگان

اخبار فرمانداری های خوزستان

برگزاری جلسه بررسی مشکلات و موانع حوزه ورزش شهرستان به ریاست فرماندار شادگان + تصاویر

برگزاری جلسه بررسی مشکلات و موانع حوزه ورزش شهرستان به ریاست فرماندار شادگان + تصاویر
از تلاش ها و مساعی فرماندار و هیئت همراه جهت برطرف نمودن موانع پیشبرد اهداف ورزشی تشکر و قدردانی نموده و امیدواریم این اقدامات استمرار داشته باشد تا ان شاء الله شاهد کاهش محرومیت از ورزش شهرستان شادگان باشیم .

شبکه خبری خوزستان / بررسی مشکلات و موانع حوزه ورزش شهرستان به ریاست فرماندار شادگان برگزار شد.

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از خبرنگار ما صالح زاده فرماندار شادگان با همراهی بخشداران و کارشناسان فرمانداری ضمن حضور در اداره ورزش و جوانان مشکلات پروژه های نیمه تمام ورزشی را بررسی نمود.

 

جمال صالح زاده فرماندار شادگان در این جلسه بر پیگیری تا حصول نتیجه پروژه های نیمه تمام ورزشی تاکید کرد و گفت: با پیگیری ها و تدابیر مدیران شهرستان، هیچ پروژه تمام نشده‌ای نخواهیم داشت.

 

اسدی نسب رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نیز گفت: اینکه جلسه ای تشکیل شود و نتیجه آن چی میشود خیلی مهم است ولی مهمتر از آن حرکت زیبا و کمتر دیده شده فرماندار انقلابی است که با پیشقدم شدن و تشکیل جلسه در اداره ورزش و جوانان ، به اهمیت مقوله ورزش صحه گذاشت.

 

خلیل اسدی نسب ادامه داد: از تلاش ها و مساعی فرماندار و هیئت همراه جهت برطرف نمودن موانع پیشبرد اهداف ورزشی تشکر و قدردانی نموده و امیدواریم این اقدامات استمرار داشته باشد تا ان شاء الله شاهد کاهش محرومیت از ورزش شهرستان شادگان باشیم .

 

لازم به ذکر است : چمن مصنوعی تختی، تکمیل دفاتر هیئت های ورزشی ، تکمیل سالن چند منظوره تختی، تکمیل آسفالت مجموعه ورزشی شهدای پتروشیمی ، بازسازی چمن مصنوعی شهید بازوله، تکمیل سالن رزمی، تکمیل چمن مصنوعی دریسیه ، صلیحاویه ، مسکن مهر ، خشاب و منصوره ، تکمیل سالن دارخوین ، بازسازی سالن خنافره، تکمیل پیست دو و میدانی تختی ، خاکریزی زمین فوتبال مسکن مهر و اقدامات لازم جهت افتتاح چمن مصنوعی بخش خنافره روستای شاوردی از هم موارد مطروحه بود که نیاز به پیگیری لازم جهت حصول نتیجه می‌باشد.

 

شایان ذکر است: فرماندار شادگان طی یک ماه گذشته برای دومین بار است که در اداره ورزش و جوانان شهرستان برای رسیدگی به مسایل ورزشی حضور پیدا میکند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.