کد خبر : 40487
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 آبان 1402 - 19:33
-

اخبار هندیجان

هفته بسیج

برگزاری بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در هندیجان

برگزاری بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در هندیجان
برنامه های فرهنگی ورزشی و دیگربرنامه های در هفته بسیج در شهر و روستاهای هندیجان ادامه خواهد داشت.

شبکه خبری خوزستان / فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران هندیجان : بیش از ۱۰۰ برنامه در گرامیداشت هفته بسیج در هندیجان برگزار می شود.

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از خبرنگار ما از هندیجان سید جمال الدین علوی نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج هندیجان گفت: در راستای گرامیداشت هفته بسیج شعار محوری “بسیج امید ملت ایران” نامگذاری شده ، بسیج در تمامی صحنه ها چه دوران دفاع مقدس با فرمان امام راحل تشکیل گردید.

وی افزود : در هفته بسیج بیش از ۱۰۰ برنامه در شهرستان هندیجان برنامه ریزی شده که می توان دیدار از خانواده معظم شهدا ، کارگاه جمعیت طرح ایران جوان بمان ، سکوی روایتگری نشست های بصیرتی و معرفتی ، نشست روشنگری ، محفل انس با قرآن ،غباروبی مزار شهدا ، رزمایش فاطمی دانش آموزی ، یادواره شهید آبروی محله ، بسیج ولایت باور انقلاب تمدن ساز بسیج مقاومت و ایثار و شهادت ، بسیج دفاع و امنیت و اقتدار بسیج ایمان و بصیرت و انتظار بسیج جهاد عملی اعتلای فرهنگ و هنر بسیج ، جهاد خدمت رسانی و افتخار بسیج پیشرفت و افتخار از برنامه هایی است که با حضور بسیجیان در شهرستان هندیجان برگزار می گردد.

علوی نژاد در پایان افزود : برنامه های فرهنگی ورزشی و دیگر برنامه های هفته بسیج در شهر و روستاهای هندیجان ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.