کد خبر : 35732
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 تیر 1401 - 11:52
-

برپایی ایستگاه صلواتی به مناسبت عید غدیر خم توسط اتحادیه تعاون روستایی در دشت آزادگان

برپایی ایستگاه صلواتی به مناسبت عید غدیر خم  توسط اتحادیه تعاون روستایی در دشت آزادگان

به گزارش خبرنگار شبکه خبری خوزستان، به مناسبت فرا رسیدن ۱۸ ذی الحجه سالروز عید سعید غدیر خم اتحادیه تعاون روستایی شهرستان دشت آزادگان در غیاب ادارات و سازمان های متولی امور فرهنگی ایستگاه صلواتی در ورودی شهر سوسنگرد برپا کرد. باتوجه به اینکه یکی از راه های گسترش دین، بیان ارادت و انس با

به گزارش خبرنگار شبکه خبری خوزستان، به مناسبت فرا رسیدن ۱۸ ذی الحجه سالروز عید سعید غدیر خم اتحادیه تعاون روستایی شهرستان دشت آزادگان در غیاب ادارات و سازمان های متولی امور فرهنگی ایستگاه صلواتی در ورودی شهر سوسنگرد برپا کرد.

باتوجه به اینکه یکی از راه های گسترش دین، بیان ارادت و انس با اهل بیت(ع) مهرورزی و محبّت در کنار برگزاری مناسبت ها و جشن ها، برپایی ایستگاه صلواتی است در همین راستا پرسنل خدوم اتحادیه تعاون روستایی شهرستان دشت آزادگان در روز اکمال دین و روز اعلام جانشینی به حق مولای متقیان حضرت امام علی علیه السلام این اسوء ی شجاعت و عدالت با برپایی ایستگاه صلواتی و پخش شربت و شیرینی این عید بزرگ را به مردم تبریک گفتند.

رسول شریفی مدیر عامل اتحادیه تعاون روستایی شهرستان دشت آزادگان گفت هدف از برپایی این ایستگاه صلواتی گرامیداشت عید امامت و ولایت و تبریک آن به مردم علی الخصوص مردم شهید پرور و ولایت مدار شهرستان دشت آزادگان است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.