کد خبر : 15619
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 اردیبهشت 1399 - 10:50
-

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان:  تلاش‌های کادر درمانی در مقابله با ویروس کرونا در تاریخ ایران اسلامی ماندگار خواهد شد

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان:  تلاش‌های کادر درمانی در مقابله با ویروس کرونا در تاریخ ایران اسلامی ماندگار خواهد شد

حجت‌الاسلام همت‌پور گفت: زحمات و تلاش‌های کادر درمانی در مقابله با ویروس کرونا در تاریخ ایران اسلامی ماندگار خواهد شد و اجر و پاداش این زحمات در دنیا و آخرت محفوظ می‌ماند. به گزارش شبکه خبری خوزستان، «حجت‌الاسلام مرتضی همت‌پور» دیروز (دوشنبه ۱۴ اردیبهشت) با معاون اجرایی بیمارستان رازی اهواز (بیمارستان معین کرونا) دیدار و از زحمات

حجت‌الاسلام همت‌پور گفت: زحمات و تلاش‌های کادر درمانی در مقابله با ویروس کرونا در تاریخ ایران اسلامی ماندگار خواهد شد و اجر و پاداش این زحمات در دنیا و آخرت محفوظ می‌ماند.

به گزارش شبکه خبری خوزستان، «حجت‌الاسلام مرتضی همت‌پور» دیروز (دوشنبه ۱۴ اردیبهشت) با معاون اجرایی بیمارستان رازی اهواز (بیمارستان معین کرونا) دیدار و از زحمات کادر درمانی این بیمارستان تقدیر و تشکر کرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان در این دیدار اظهار کرد: زحمات و تلاش‌های کادر درمانی در مقابله با ویروس کرونا در تاریخ ایران اسلامی ماندگار خواهد شد و اجر و پاداش این زحمات در دنیا و آخرت محفوظ می‌ماند.

وی با بیان اینکه مدافعان سلامت مزد ایثارگری‌های خود را از خداوند متعال به بهترین شکل دریافت خواهند کرد افزود: مردم و مدافعان سلامت با هدایت مسئولان توانستند شیوع ویروس کرونا را کنترل و به سیر نزولی تبدیل کنند.
حجت‌الاسلام همت‌پور بر رعایت و جدی گرفتن نکات و مراقبت‌های بهداشتی مورد تاکید و فاصله‌گذاری اجتماعی تا تولید واکسن بیماری کرونا تاکید کرد.

همچنین «مجتبی شریف» با اشاره به اینکه دعای مردم ایران جهت تشکر و قدردانی از زحمات کادر درمانی، روحیه آنها را در مقابله با ویروس کرونا مضاعف کرده است اذعان داشت: الگوی مدافعان سلامت در حفاظت و صیانت از جان مردم در مقابله با ویروس کرونا، «شهید قاسم سلیمانی» است.
 

معاون اجرایی بیمارستان رازی اهواز تصریح کرد: نیروهای مسجدی در کنار مدافعان سلامت، ایثار و فداکاری کرده و اقدامات خوبی انجام دادند که باید از آنها قدردانی کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.