کد خبر : 1912
تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 تیر 1398 - 18:37
-

باند سارقان حرفه ای سیم برق با ۲۰ فقره سرقت در دام پلیس مسجدسلیمان گرفتار شدند

باند سارقان حرفه ای  سیم برق با ۲۰ فقره سرقت در دام پلیس مسجدسلیمان گرفتار شدند

باند سارقان حرفه ای سیم برق با ۲۰ فقره سرقت در دام پلیس مسجدسلیمان گرفتار شدند به گزارش شبکه خبری خوزستان فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از دستگیری باند سارقان حرفه ای سیم برق با ۲۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد . به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “علی حسینی” در تشریح این خبر

باند سارقان حرفه ای سیم برق با ۲۰ فقره سرقت در دام پلیس مسجدسلیمان گرفتار شدند

به گزارش شبکه خبری خوزستان فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از دستگیری باند سارقان حرفه ای سیم برق با ۲۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “علی حسینی” در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق در برخی مناطق شهرستان مسجدسلیمان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی بیان کرد: ماموران پلیس با تحقیقات میدانی و اقدامات اطلاعاتی باند سه نفره سارقان سیم برق را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ حسینی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۱۵۰ کیلوگرم کابل برق، آلات مربوط به سرقت از جمله اره آهن بر کشف شد، افزود: متهمان در بازجویی پلیس به ۲۰ فقره سرقت سیم برق در نقاط مختلف شهرستان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان در پایان اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی و با قرار مناسب روانه زندان شدند .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.