کد خبر : 27787
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 اردیبهشت 1400 - 14:34
-

شهرداری اهواز

بازدید و نظارت میدانی در دستور کار معاون خدمات شهری

بازدید و نظارت میدانی در دستور کار معاون خدمات شهری

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از سایت شهرداری اهواز معاون خدمات شهری به همراه مدیر منطقه چهار، وتعدادی از مدیران شهرداری به منظور بررسی مشکلات و نحوه اجرا خدمات شهری از سطح منطقه ۴ بازدید کردند. بابک محمدی معاون خدمات شهری گفت: به دستور شهردار اهواز مقرر شد برای بررسی مشکلات و وضعیت

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از سایت شهرداری اهواز معاون خدمات شهری به همراه مدیر منطقه چهار، وتعدادی از مدیران شهرداری به منظور بررسی مشکلات و نحوه اجرا خدمات شهری از سطح منطقه ۴ بازدید کردند.

بابک محمدی معاون خدمات شهری گفت: به دستور شهردار اهواز مقرر شد برای بررسی مشکلات و وضعیت خدمات دهی مناطق هشتگانه، گشت مشترکی به صورت روزانه با حضور مدیران مربوطه صورت گیرد.

وی در خصوص این گشت ها افزود: در این گشت میدانی و پیاده روی در سطح منطقه پس از بررسی مشکلات موجود متناسب با حجم کار، زمان برای رفع معضل موجود و شناسایی شده تعیین می شود .

محمدی ادامه داد: اولین بازدید میدانی صبح امروز از سطح منطقه ۴ بدلیل اهمیت و مشکلات مطرح شده توسط شهروندان انجام شد که در این بازدید نقاط مختلفی مورد بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به وجود نخاله های ساختمانی در سطح منطقه ۴ از جمله زمین های بدون استفاده در خیابان خوش، خیابان نصرت، کوی معین زاده و خیابان نگارستان تصریح کرد: مقرر شد براساس زمان بندی مشخص نخاله های ساختمانی دپو شده از سطح منطقه جمع اوری و پس از پاکسازی محل در صورت مالکیت شهرداری، سازمان پارک ها اقدام به کاشت درخت و فضای سبز در محل پاکسازی شده کند.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز در رابطه با بازدید از منطقه چهار و اقدامات مورد نیاز در منطقه یاد شده عنوان کرد: طی این بازدید در خصوص احیا و بازسازی فضای سبز منطقه، احیا و بازسازی پیاده روها، احداث جداول سطح مناطق و نخاله برداری سطح حوزه منطقه ۴ دستوراتی صادر شد.

محمدی ابراز امیدواری کرد این بازدید های میدانی و گشت های روزانه از سطح مناطق هشتگانه نتیجه و خروجی خوب و مثبتی برای شهروندان داشته باشد.
وی گفت: به نظارت و بررسی معضلات تا حصول نتیجه و رفع مشکلات شهروندان ادامه می دهیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.