کد خبر : 39315
تاریخ انتشار : جمعه 12 آبان 1402 - 21:11
-

اخبار استانداری

اخبار خوزستان

بازدید استاندار خوزستان از زندان اهواز / این زندان نیاز به سالن‌های ورزشی مناسبی دارد

بازدید استاندار خوزستان از زندان اهواز / این زندان نیاز به سالن‌های ورزشی مناسبی دارد
برخی از حبس‌ها ناشی از عصبانیت‌های لحظه‌ای بوده و لازم است در مدارس مهارت‌های کنترل خشم آموزش داده شود ، ائمه جماعات نیز می‌توانند در این زمینه نقش‌آفرینی کنند.

شبکه خبری خوزستان | استاندار خوزستان در بازدید از زندان اهواز عنوان کرد: برنامه‌ریزی جهت شرکت زندانیان در کارگاه‌های آموزشی اشتغال

 

 

استاندار خوزستان در بازدید از زندان مرکزی اهواز گفت: امیدواریم با بهسازی و ساخت و سازهایی که در دست انجام است شرایط این زندان بهبود یابد و زندانیان در کارگاه‌هایی آموزشی اشتغال مشارکت نموده تا زمانی که به جامعه برمی‌گردند بتوانند یک زندگی سالم و آبرومندانه داشته باشند.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان روز جمعه از بخش‌های مختلف زندان مرکزی اهواز بازدید کرد.

وی در خصوص این بازدید توضیح داد: زندان فی نفسه امر خوبی نیست اما رویکرد نظام اسلامی نسبت به زندان این است که این مکان یک مرکز آموزشی برای افرادی باشد که در جامعه به دلایل مختلف از جمله خلأهای عاطفی و معنوی دچار آسیب شده‌اند تا بتوانند با بازگشت به خود تبدیل به افراد مفید و موثری برای خانواده و جامعه شوند.

وی افزود: امروز با مسائل و مشکلات این زندان آشنا شدیم ، ساختمان زندان اهواز در ابتدا با این کاربرد ساخته نشده است در عین حال مسئولین زحمات زیادی کشیدند تا محیط خوب و مناسبی ایجاد نمایند.

حسینی محراب اظهار داشت: امیدواریم با بهسازی و ساخت و سازهایی که در دست انجام است شرایط این زندان بهبود یابد و زندانیان در کارگاه‌هایی آموزشی اشتغال مشارکت نموده تا زمانی که به جامعه برمی‌گردند بتوانند یک زندگی سالم و آبرومندانه داشته باشند.

استاندار خوزستان ادامه داد: هم اکنون نیز یک سری کارهای تولیدی توسط برخی افراد در زندان در حال انجام است و می‌توانند از این طریق به کسب درآمد بپردازند.

حسینی محراب بیان کرد: این زندان نیاز به سالن‌های ورزشی مناسبی دارد گرچه هم‌اکنون نیز مسابقات ورزشی برگزار می‌شود.

استاندار خوزستان افزود: عده‌ای از طلاب نیز در این مکان حضور می‌یابند و به آموزش موضوعات مذهبی و معنوی می‌پردازند.

رئیس شورای تامین استان ادامه داد: البته انتظار می‌رود خانواده‌ها همواره مراقبت داشته باشند که خدای ناکرده کار فرزندانشان به چنین محیط‌هایی کشیده نشود چرا که خانواده نقش محوری و اساسی در سالم‌سازی جامعه دارد.

استاندار خوزستان عنوان کرد: برخی از حبس‌ها ناشی از عصبانیت‌های لحظه‌ای بوده و لازم است در مدارس مهارت‌های کنترل خشم آموزش داده شود ، ائمه جماعات نیز می‌توانند در این زمینه نقش‌آفرینی کنند.

وی با ابراز امیدواری نسبت به کاهش روند ورود به زندان گفت: در چهارچوب قوانین و امکانات موجود برای بهبود شرایط زندان تلاش خواهیم کرد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.