کد خبر : 15713
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 اردیبهشت 1399 - 8:41
-

افتتاح نخستین دفتر کانون بسیج رسانه استان خوزستان در اندیمشک + تصاویر

افتتاح نخستین دفتر کانون بسیج رسانه استان خوزستان در اندیمشک + تصاویر

نخستین دفتر کانون بسیج رسانه شهرستان اندیمشک با حضور، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک و مسئول بسیج رسانه خوزستان در این شهرستان افتتاح شد. سرهنگ پاسدار احسان کریم پور، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اندیمشک اظهار داشت: در سال گذشته، در زمینه رسانه دو حادثه مهم را داشته و دراین باره نقش رسانه را در

نخستین دفتر کانون بسیج رسانه شهرستان اندیمشک با حضور، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک و مسئول بسیج رسانه خوزستان در این شهرستان افتتاح شد.
سرهنگ پاسدار احسان کریم پور، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اندیمشک اظهار داشت: در سال گذشته، در زمینه رسانه دو حادثه مهم را داشته و دراین باره نقش رسانه را در مشاهده کردیم؛ پاسخ موشکی که سپاه پاسداران به آمریکا در پاسخ به شهادت سردار سلیمانی داد و نیز سانحه هواپیمای اوکراینی که برخی رسانه‌ها سعی در تغییر ذائقه‌ و افکار مردم را داشتند که در انتخابات تاثیرگذاری رسانه‌ها را به وضوح مشاهده کردیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک ، با بیان اینکه اگر می خواهیم در بحث رسانه خوب عمل کنیم باید ابزار دشمن شناسی را ببینیم و بدانیم هدف دشمن چیست افزود: ماباید بر این اساس برنامه ریزی کنیم و خودمان را تجهیز و به لحاظ نیرو انسانی تجهیز کنیم.

وی گفت: ظرفیت‌هایی خوبی در سطح شهرستان اندیمشک وجود دارد و باید در سطح خودباوری خبرنگاران در بحث مطالبه‌گری نه مطالبه‌گری خاص بلکه مطالبه‌گری با راهکار و راهگشایی امور و با سر دادن شعار سال طبق فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) با راهنمایی‌های بسیج رسانه استان گام خوبی را در جهت راه‌اندازی این نهاد مقدس برداریم.
در ادامه سروان پاسدار سجاد بهمئی، مسئول بسیج رسانه سپاه ولیعصر(عج) اظهار داشت: حوزه رسانه یکی از حوزه‌های مهمی است که مورد تاکید مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است و امروز خواه ناخواه با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم و فضای رسانه صرفا فضای مطبوعات نیست.

وی به نقش و تاثیرات رسانه اشاره کرد، افزود: ما در بحث رسانه مشاهده کردیم که رسانه می تواند رسانه انقلابی باشد، رسانه جریان ساز باشد، در حادثه غم‌انگیز شهادت سردار سلیمانی رسانه به رسانه مقاومت تبدیل شد و در انتخابات سال گذشته نقش رسانه به رسانه بصیرتی تبدیل شد، و همچنین شیوع ویروس محنوس کرونا رسانه به رسانه سلامت تبدیل شد و این چرخه بسیار درست است

مسئول بسیج رسانه سپاه ولیعصر(عج) عنوان کرد: رسانه‌ی ما توانسته جایگاه خودش را پیدا کند و در مقابل شایعات و دوگانگی‌هایی که رسانه‌ها بیگانه ایجاد می‌کردند و از ناتوانی کادر درمان می‌گفتند رسانه‌های ما زحمات و تلاش‌های بی‌پایان کادر درمان ما را نشان داده و امروز وضعیت غرب نشان داد آنهایی که دم از کمبود می‌زدند، خودشان کمبودهایی داشته؛ در رزمایش کمک مومنانه دیدیم که رسانه ما به یک رسانه‌ی خیر و همدل تبدیل شد.

علی بازگیر، رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان اندیمشک نیز با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) درباره اهمیت فضای مجازی به اندازه‌ی انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: این جمله گویای اهمیت فضای مجازی در سطح کشور است و در عصر امروز قدرت و جایگاه فضای مجازی از دیگر رسانه‌های دیداری و نوشتاری بیشتر شده است.

وی در ادامه افزود: بسیج به دلیل جایگاهی که در پیشگاه مردم دارد و می‌توان گفت در همه‌ی اقشار بسیجی داشته و هیچ جایگاه و هیج دستگاهی را نمی‌توان در کشور پیدا کرد که به این نحو با مردم به صورت مستقیم ارتباط داشته باشد، بسیج رسانه با پشتوانه‌ای که بسیج در استان و به طبع آن در شهرستان دارد امیدواریم بسیج رسانه در شهرستان اندیمشک بتواند از این ظرفیت استفاده کند.

در این مراسم‌ محمدحمید ذوالفقاری، خبرنگار تسنیم در اندیمشک به عنوان مسئول بسیج رسانه شهرستان اندیمشک منصوب شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.