کد خبر : 37187
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 آبان 1401 - 10:16
-

بازداشت ۲ قاچاقچی خارجی موادمخدر در آبادان

بازداشت ۲ قاچاقچی خارجی موادمخدر در آبادان

آبادان – شبکه خبری خوزستان – فرمانده انتظامی آبادان از دستگیری ۲ قاچاقچی خارجی مواد مخدر در یک اقدام اطلاعاتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ کیومرث کشوری یکشنبه گفت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی در راستای برخورد با عناصر اصلی قاچاق مواد مخدر با اقدام اطلاعاتی از فعالیت مجرمانه ۲ قاچاقچی مسلح تبعه کشور بیگانه که اقدام به قاچاق داروهای غیرمجاز و توهم زا می کردند مطلع شده و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی در تشریح جزئیات دستگیری این قاچاقچیان تصریح کرد: با هوشیاری و انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی ، این ۲ قاچاقچی مسلح پس از هماهنگی قضایی در یک عملیات غافلگیرانه توسط ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی در یکی از نقاط شهرستان آبادان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی آبادان افزود :در بازرسی صورت گرفته از مخفیگاه متهمان؛ یک قبضه اسلحه کلت کمری، ۲تیغه خشاب ،۳۵عدد فشنگ جنگی کمری همراه با ۱۰هزار عدد داروی غیرمجاز کشف وضبط شد.

سرهنگ کشوری با اشاره به معرفی متهمان به دادسرا گفت: پلیس با اشراف اطلاعاتی و رصد شبانه روزی فعالیت مجرمانه اجازه نخواهد داد قاچاقچیان مواد مخدر، نظم و آرامش شهروندان را بر هم بزنند.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.