کد خبر : 10352
تاریخ انتشار : شنبه 28 دی 1398 - 12:43
-

امام جمعه اهواز: ۲۰ نقطه بحرانی در شهر اهواز نیازمند نصب تجهیزات است

امام جمعه اهواز: ۲۰ نقطه بحرانی در شهر اهواز نیازمند نصب تجهیزات است

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان با بیان این که حدود ۲۰ نقطه بحرانی در شهر اهواز وجود دارد تصریح کرد: باید از اکنون به فکر باشیم تا در صورت بارش باران با حجم بالا در این نقاط شاهد آبگرفتگی و مشکلات مردم نباشیم. به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیدمحمدنبی

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان با بیان این که حدود ۲۰ نقطه بحرانی در شهر اهواز وجود دارد تصریح کرد: باید از اکنون به فکر باشیم تا در صورت بارش باران با حجم بالا در این نقاط شاهد آبگرفتگی و مشکلات مردم نباشیم.
به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیدمحمدنبی موسوی فرد امروز در خطبه‌های نماز جمعه اهواز اظهار داشت: از نظر علمای شیعه حب به دنیا منشا تمام مصیبت‌ها است.

وی افزود: یکی از معضلاتی که در جامعه فعلی ما وجود دارد این است که تا به مقامی می‌رسیم آخرت را فراموش می‌کنیم و باید ریشه این مشکل پیدا شود.

امام جمعه اهواز ادامه داد: در تمام عرصه‌های مدیریتی باید مدیران شکل بگیرند مانند سردار سرافراز شهید سلیمانی، سردار سلیمانی پرورش یافته همین خطبه‌های نماز جمعه است.

موسوی‌فرد عنوان کرد: انسان‌هایی که حب دنیا را دارند معمولا از درون مانند فرد مبتلا به سرطان تحلیل می‌روند درصورتی که ظاهرش سالم است.

وی با اشاره به بیش‌بینی هواشناسی در مورد بارش باران در هفته آینده گفت: باید خود را مهیا کنیم تا بار دیگر شاهد گرفتار شدن مردم نباشیم.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان با بیان این که حدود ۲۰ نقطه بحرانی در شهر اهواز وجود دارد تصریح کرد: باید از اکنون به فکر باشیم تا در صورت بارش باران با حجم بالا در این نقاط شاهد آبگرفتگی و مشکلات مردم نباشیم.

موسوی‌فرد گفت: ما به‌دنبال حل مسئله فاضلاب اهواز هستیم اما این مشکل زود برطرف نمی‌شود، با این حال باید پیگیری کرد. برخی تلاش می‌کنند مردم را ناامید کنند اما مردم امیدوار باشند که مشکل فاضلاب برطرف خواهد شد و پس از آن نیز مشکل آب آشامیدنی حل خواهد شد.

موسوی‌فرد اظهار داشت: آمریکا و هم‌پیمانانش با دیدن جمعیت چند میلیونی مردم در تشییع پیکر سردار سلیمانی به دنبال انتقام از مردم ایران هستند.

وی افزود سیاسیونی که ادعا می‌کردند نمی‌توانیم مقابل آمریکا ایستادگی کنیم و باید تسلیم اراده آن‌ها شد حال شاهد خسارت آمریکا و پادو های آن‌ها در داخل کشور هستیم‌

امام جمعه اهواز به حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی اشاره کرد و گفت: برخی در داخل از این موضوع شاد بودند چرا که فکرمی‌کردند می‌توانند از این موضوع بر علیه نظام استفاده کنند.

موسوی‌فرد خاطرنشان کرد: سردار حاجی‌زاده اعلام کردند که سقوط هواپیما خطا بوده است در حالی که بسیاری از مسئولان در جهان در حادثه‌های مشابه، هیچ‌گاه علت این نوع حوادث را اعلام نکرده‌اند.
وی با بیان این که کشور در آن شرایط در حالت تهاجم قرار داشت عنوان کرد: مسئولان خطوط هوایی در چنین شرایطی نباید اجازه پرواز به‌هیچ هواپیمایی را می‌دانند و به جای پاسخگویی می‌گویند که عاملان این حادثه باید محاکمه شوند. در حالی که سپاه ایثار کرد و تقصیر را گردن خود انداخت.

امام جمعه اهواز ادامه داد: سفیر دولت انگلیس آشکارا در تظاهرات تهران برای مدیریت حضور داشت، تقاضای ما ایرانیان این است که این سفیر از کشور اخراج شود.

انتهای پیام/۳۳۱/ح

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.