کد خبر : 6485
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 مهر 1398 - 7:56
-

طرح هر روحانی مستقر در کاروان زیارتی اجرا می‌شود

طرح هر روحانی مستقر در کاروان زیارتی اجرا می‌شود

طرح هر روحانی مستقر در کاروان زیارتی اجرا می‌شود مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به راه‌اندازی پویش هر روحانی مستقر، یک کاروان زیارتی اظهار داشت: نزدیک به ۱۸۰ روحانی مستقر در سطح استان وجود دارد که برنامه‌ریزی برای این طرح انجام شده است. حجت‌الاسلام محمدمهدی نبی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز

طرح هر روحانی مستقر در کاروان زیارتی اجرا می‌شود
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به راه‌اندازی پویش هر روحانی مستقر، یک کاروان زیارتی اظهار داشت: نزدیک به ۱۸۰ روحانی مستقر در سطح استان وجود دارد که برنامه‌ریزی برای این طرح انجام شده است.
حجت‌الاسلام محمدمهدی نبی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز درباره فعالیت‌های تبلیغات اسلامی خوزستان به مناسبت اربعین حسینی، اظهار داشت: سیاست اصلی خادمی در جبهه فرهنگی تبلیغی و اسلامی شامل حمایت و پشتیبانی فعال از برنامه‌های فرهنگی، هیئات، مساجد و جوانان انقلابی است.

وی بیان کرد: به دنبال راه‌اندازی زیرساخت فرهنگی جداگانه در عرض زیرساخت‌های فرهنگی دیگر نیستیم بلکه به دنبال پشتیبانی همه جانبه از فعالیت‌های فرهنگی، مردمی و جهادی هستیم.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان خاطرنشان کرد: در اربعین حسینی امسال به دنبال موکب زدن و نصب تابلویی از تبلیغات اسلامی نرفتیم اما مدیران سازمان تبلیغات اسلامی در آبادان و خرمشهر در مرز شلمچه و دشت‌آزادگان و هویزه نیز در مرز چذابه به صورت شبانه‌روز مستقر هستند.

وی با اشاره به نقش سازمان تبلیغات اسلامی در مدیریت فرهنگی مرز چذابه و شلمچه، عنوان کرد: تمام روحانیون مستقر شهرستان‌های آبادان، خرمشهر، دشت‌آزادگان و هویزه به سمت و سوی مرزها سوق داده شده و لوحه مأموریت برای آنها تنظیم شد.

حجت الاسلام نبی‌زاده گفت: هر روحانی به صورت مأموریت سه روز در مرزهای شلمچه و چذابه حضور پیدا می‌کند و شبانه‌روزی در مواکب اربعین حسینی به فعالیت فرهنگی می‌پردازد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان بیان کرد: تمام شهرستان‌های استان بین مرزها تقسیم‌بندی شده و ادارات نیز معین برای مرزهای شلمچه و چذابه شدند و با تمام امکانات و افراد فرهنگی به صورت لوحه‌بندی در مرزها حضور پیدا کرده و خدمات فرهنگی ارائه می‌دهند.

وی با اشاره به حمایت سازمان تبلیغات اسلامی از مواکب مرزهای شلمچه و چذابه، اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان به اعزام مبلغ اردو، روسی و انگلیسی زبان به مرز شلمچه اقدام کرده و برنامه‌های فرهنگی برای بدرقه زائران به صورت ویژه برگزار کرده است.

حجت الاسلام نبی‌زاده گفت: گروه‌های تبلیغی از اهواز به شهرستان‌های سوسنگرد و هویزه برای برگزاری مراسم‌های مذهبی و حمایت از تشکل‌های مردمی تبلیغی اعزام شده است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به حمایت از برنامه‌های مردمی پشواز اربعین حسینی در سطح استان به ویژه اهواز، ادامه داد: از برنامه بزرگ «مشایه الاهواز» به صورت همه جانبه حمایت‌هایی صورت گرفته است.

وی عنوان کرد: پیگیری‌های لازم برای حمایت از اجرای طرح ضیافت زائران توسط هیئات مذهبی و مساجد شهر اهواز در حال انجام است.
حجت الاسلام نبی‌زاده اظهار داشت: ستادی با همکاری دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم در حوزستان و سازمان حج و زیارت برای برنامه‌ریزی دقیق و عدم تداخل در برنامه‌ها تشکیل شده است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به راه‌اندازی پویش هر روحانی مستقر، یک کاروان زیارتی اظهار داشت: نزدیک به ۱۸۰ روحانی مستقر در سطح استان وجود دارد که برنامه‌ریزی شده توسط هرکدام از این روحانیون یک کاروان تشکیل و به سمت عتبات عالیات حرکت کند.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای حضور روحانی در تمامی کاروان‌ها، بیان کرد: در سطح شهر اهواز از تشکل‌های مذهبی و هیئات که مراسم‌های مختلفی برای اربعین برگزار می‌کنند، حمایت صورت گرفته است.

حجت الاسلام نبی‌زاده با اشاره به این‌که برنامه‌ریزی‌های فرهنگی بامحوریت نوآوری صورت گرفته است، اظهار داشت: این نوآوری در رویکرد مردمی بودن برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی است.

انتهای پیام/ز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.