کد خبر : 10803
تاریخ انتشار : شنبه 12 بهمن 1398 - 13:49
-

امام جمعه اهواز خطاب به مسئولان: ‌مانند مردم عادی زندگی کنید / اشرافیگری جایگاهی در حکومت اسلامی ندارد‌

امام جمعه اهواز خطاب به مسئولان: ‌مانند مردم عادی زندگی کنید / اشرافیگری جایگاهی در حکومت اسلامی ندارد‌

نماینده ولی فقیه در خوزستان با تاکید بر ساده‌زیستی مدیران در حکومت اسلامی گفت: رهبر انقلاب مکرر در جمع ائمه جمعه و مسئولان توصیه می کند که در میان مردم باشید و مانند مردم عادی زندگی کنید. به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد امروز به مناسبت

نماینده ولی فقیه در خوزستان با تاکید بر ساده‌زیستی مدیران در حکومت اسلامی گفت: رهبر انقلاب مکرر در جمع ائمه جمعه و مسئولان توصیه می کند که در میان مردم باشید و مانند مردم عادی زندگی کنید.

به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد امروز به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر در دیدار با مدیران دستگاه‌های مختلف‌ اظهار داشت: انسان مسلمان باید همواره دو درد داشته باشد؛ یکی درد معاد و آخرت و دیگری درد مردم است.

وی افزود: نمی‌شود انسان مسلمان باشد اما نسبت به این دو موضوع واکنش نشان ندهد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان ادامه داد: امام علی می‌فرمایند مسئولان به گونه‌ای کار کنند که وقتی از دنیا رفتند مردم بر جنازه آنها اشک بریزند و اکنون نمونه این فرمایشات را می‌توان در تشییع شهید سلیمانی مشاهده کرد که چگونه مردم برای بدرقه سردار بزرگ انقلاب به خیابان آمدند.
موسوی‌فرد تصریح کرد: حکومتی که داعیه اسلامی دارد نباید در میان کارگزارانش اشرافیگری وجود داشته باشد، ما در پیشگاه خدای متعال باید جوابگو باشیم که آیا مانند مسئولان طاغوت عمل کردیم یا واقعا یک مدیر اسلامی بودیم.

وی با تاکید بر ساده‌زیستی مدیران در حکومت اسلامی گفت: رهبر انقلاب مکرر در جمع ائمه جمعه و مسئولان توصیه می‌کند که در میان مردم باشید و مانند مردم عادی زندگی کنید.

نماینده ولی فقیه در خوزستان خطاب به مدیران گفت: همین مردم ما را از سیاه چاله‌های طاغوت بیرون آوردند و به ما مسئولیت دادند، سزاوار نیست که با آنها تندخویی کنیم.

‌‌موسوی فرد ادامه داد: خدمت به مردم در حکومت اسلامی توفیق بزرگی است و اگر کسی برای مردم کار کند خداوند نیز محبت او را در دلها قرار می دهد.

وی افزود: ما نمی‌توانیم مانند امام علی زندگی کنیم اما حداقل انتظار این است که وقتی مردم به مسئولان مراجعه می‌کنند حرف مردم را بشنوند و در حد توان مشکلات آنها را برطرف کنند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان تصریح کرد: در پیشگاه خداوند بعد از عبادت هیچ عملی مانند برطرف کردن مشکل مردم اجر و پاداش ندارد.

موسوی فرد با بیان اینکه امروز سالروز ورود اما به ایران اسلامی بعد از ۱۵ سال دوری از وطن است، عنوان کرد: بیش از ۶ میلیون جمعیت در تهران به استقبال امام آمد و هنگامی که امام پس از ۱۰ سال خدمت به اسلام از دنیا رفت نیز با تشییع باشکوهی به خاک سپرده شد چرا که خداوند محبت او را در دل مردم قرار داده بود.

حجت الاسلام علیرضا قربانی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان نیز در ادامه این مراسم با تاکید بر لزوم تبیین گفتمانی بیانیه گام دوم، عنوان کرد: پس از انتشار بیانیه گام دوم و با وجود تاکید رهبری بر اهمیت آن اما نسبت به این بیانیه دوم کم توجهی صورت گرفته است.

وی درباره برنامه ریزی‌های دهه فجر، افزود: برای برنامه ریزی فعالیت‌های دهه فجر در استان ۲۲ کمیته در استانداری خوزستان تشکیل شد‌.

حجت الاسلام قربانی تصریح کرد: نقطه اوج برنامه های دهه فجر حضور حماسی مردم در راهپیمایی است.

همچنین امسال ۲۲ بهمن مصادف است با عروج شهید سلیمانی که سبب شده برنامه‌های امسال بوی شهادت و مقاومت نیز بگیرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.