کد خبر : 38370
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 فروردین 1402 - 20:36
-

اعلام محدودیت های ترافیکی روز ارتش در اهواز

اعلام محدودیت های ترافیکی روز ارتش در اهواز

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان گفت: همزمان با روز ارتش جمهوری اسلامی و بمنظور اجرای هرچه با شکوه‌تر مراسم ۲۹ فروردین محدودیت‌های ترافیکی در محدوده میدان شهیدصیاد شیرازی تا میدان قدس و بلوار قدس و مسیر‌های منتهی به محل برگزاری مراسم

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان گفت: همزمان با روز ارتش جمهوری اسلامی و بمنظور اجرای هرچه با شکوه‌تر مراسم ۲۹ فروردین محدودیت‌های ترافیکی در محدوده میدان شهیدصیاد شیرازی تا میدان قدس و بلوار قدس و مسیر‌های منتهی به محل برگزاری مراسم اعمال می‌شود.

 

سرهنگ فرید کریمی زاده با بیان اینکه این محدودیت‌ها از ساعت ۵ و ۳۰ دقیقه صبح مورخه ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ اجرا می‌شود، اظهار داشت: توقف و پارک هرنوع وسیله نقلیه در محدوده اجرای طرح ممنوع بوده و باجرثقیل جابجا خواهند شد.

 

وی ادامه داد: انتظار می‌رود رانندگان محترمی که معمولا از این مسیر‌ها تردد یا وسیله نقلیه خود را در این معابر پارک می‌کردند فردا برای رسیدن به مقصد خود از مسیر‌های جایگزین استفاده کنند.

 

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان گفت: معابر دارای محدودیت: پل لشکر از سمت میدان چمران، میدان اتکاء به سمت میدان قدس (توپ)، میدان قدس به سمت غرب بلوار قدس، میدان شهید صیاد شیرازی و بلوار لشکر جنب میدان قدس (اتکای قدیم) است.

 

سرهنگ کریمی زاده افزود: مسیر‌های جایگزین: بلوار انقلاب از میدان ۱۵ خرداد تا میدان انقلاب شرق به غرب و بالعکس، خیابان آزادی بین شیخ بها تا خیابان لشکر شرق به غرب و بالعکس، خیابان فیض بین شیخ بها تا خیابان لشکر شرق به غرب و بالعکس و میدان ۱۵ خرداد پل راهنمایی و رانندگی به سمت میدان ساعت و بلوار سپاه می‌باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.