کد خبر : 8057
تاریخ انتشار : شنبه 16 آذر 1398 - 8:36
-

استقلال خوزستان حریفش را به توپ بست

استقلال خوزستان حریفش را به توپ بست

استقلال خوزستان حریفش را به توپ بست تیم استقلال خوزستان در هفته شانزدهم از رقابت‌های فوتبال لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور جام آزادگان تیم خوشه طلایی ساوه را شکست داد. به گزارش شبکه خبری خوزستان، تیم استقلال خوزستان در هفته شانزدهم از رقابت‌های فوتبال لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور جام آزادگان عصر امروز جمعه ۱۵

استقلال خوزستان حریفش را به توپ بست
تیم استقلال خوزستان در هفته شانزدهم از رقابت‌های فوتبال لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور جام آزادگان تیم خوشه طلایی ساوه را شکست داد.
به گزارش شبکه خبری خوزستان، تیم استقلال خوزستان در هفته شانزدهم از رقابت‌های فوتبال لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور جام آزادگان عصر امروز جمعه ۱۵ آذرماه در خانه میزبان تیم خوشه طلایی ساوه بود.

در این بازی که در ورزشگاه تختی اهواز واقع در منطقه امانیه برگزار شد شاگردان سهراب بختیاری‌زاده و محسن عاشوری به مصاف هم رفتند.

فرزین گروسیان، محمد بختیاری، وحید خشتان، رضا یزدان دوست، مسلم معاوی، میثم کریمی، خیرالله ویسی آرا، حکیم نصاری، رامین داوودی، نصرالله درفشی و امید لطیفی در این بازی از سوی سهراب بختیاری‌زاده برای استقلال خوزستان به میدان رفتند.

همچنین محسن عاشوری سرمربی تیم خوشه طلایی ساوه نیز وحید عزیزی، علی مغنمیان، ایمان کیانی، رسول ناصربخت، ابوطالب قنبری‌زاده، نادر هوشیار، اصغر نصیری، سجاد اژدر، محمد قنبری، اکبر صغیری و شاهرخ غلامرضاپور را برای بازی مقابل تیم استقلال خوزستان به میدان فرستاد.

در این دیدار تیم استقلال خوزستان توانست با یک نتیجه پر گل بر حریفش خوشه طلایی ساوه غلبه کند و امتیاز کامل هفته شانزدهم از رقابت‌های فوتبال لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور جام آزادگان را خانه حفظ کند.

در این بازی حکیم نصاری در دقیقه ۲۳ از روی ضربه ایستگاهی نخستین گل تیم استقلال خوزستان را به ثمر رساند تا نیمه نخست دیدار به سود شاگردان سهراب بختیاری‌زاده به پایان برسد.

اما آبی‌های خوزستان در نیمه دوم نیز راضی به این نتیجه نبودند و در دقیقه ۵۶ توسط رامین داوودی دومین گل را وارد دروازه تیم خوشه طلایی ساوه کردند.

شاگردان سهراب بختیاری‌زاده در ادامه درخشش خود در هفته شانزدهم از رقابت‌های فوتبال لیگ دسته یک در دقیقه ۷۰ بازی نیز به سومین گل خود دست یافتند که توسط وحید خشتان وارد دروازه تیم خوشه طلایی ساوه شد.

تلاش بازیکنان تیم استقلال خوزستان تا دقایق پایانی بازی نیز ادامه داشت به طوری که در دقیقه ۸۸ مسلم معاوی برای چهارمین بار برای آبی‌ها گلزنی کرد تا یک پیروزی شیرین نصیب شاگردان سهراب بختیاری‌زاده شود.

اما بازیکنان خوشه طلایی ساوه در آخرین لحظات بازی با یک ضربه پنالتی توسط توسط اکبر صغیری توانستند یک گل خورده خود را جبران کنند تا این دیدار با نتیجه ۴ بر یک به سود شاگردان سهراب بختیاری‌زاده در استقلال خوزستان پایان یابد.

شاگردان سهراب بختیاری‌زاده در استقلال خوزستان با این برد و کسب ۳ امتیاز بازی مقابل خوشه طلایی ساوه ۱۵ امتیازی شدند و در رده سیزدهم جدول رقابت‌های فوتبال لیگ دسته یک فوتبال کشور قرار گرفتند.
همچنین تیم خوشه طلایی ساوه با شکست در بازی بیرون از خانه خود مقابل استقلال خوزستان همان ۲۳ امتیازی ماند و با این نتیجه به رده هشتم جدول رقابت‌های فوتبال لیگ دسته یک سقوط کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.