کد خبر : 28059
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 خرداد 1400 - 19:37
-

اخبار هندیجان:

مصطفی شکیبافر

استفاده از امکانات دولتی و عمومی علیه کاندیداها جرم است

استفاده از امکانات دولتی و عمومی علیه کاندیداها جرم است

رئیس حوزه قضایی شهرستان هندیجان خبرداد: استفاده از امکانات دولتی و عمومی علیه کاندیداها جرم استاستفاده از امکانات دولتی و عمومی علیه کاندیداها جرم است رئیس حوزه قضایی هندیجان گفت: استفاده از امکانات دولتی و عمومی علیه کاندیداها جرم بوده و با مرتکبین بر اساس مقررات برخورد خواهد شد.   به گزارش خبرنگارما سیدمحمودهاشمی رئیس

رئیس حوزه قضایی شهرستان هندیجان خبرداد:

استفاده از امکانات دولتی و عمومی علیه کاندیداها جرم استاستفاده از امکانات دولتی و عمومی علیه کاندیداها جرم است

رئیس حوزه قضایی هندیجان گفت: استفاده از امکانات دولتی و عمومی علیه کاندیداها جرم بوده و با مرتکبین بر اساس مقررات برخورد خواهد شد.

 

به گزارش خبرنگارما سیدمحمودهاشمی رئیس حوزه قضایی هدیجان، در خصوص استفاده از امکانات دولتی و عمومی در انتخابات، اظهار کرد: ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی شهرستان هندیجان بر اساس بخشنامه ریاست محترم قوه قضاییه در سراسر کشور تشکیل شده است.

وی افزود: برگزاری انتخابات سالم، امن و با مشارکت حداکثری و پیشگیری از وقوع جرم” را  جزو اهداف تشکیل این ستاد خواند و اهمیت انتخابات بر کسی پوشیده نیست و از نقاط عطف حیات جمهوری اسلامی بوده که امید تازه‌ای در نظام و مردم ایجاد خواهد کرد.

 

رئیس حوزه قضایی هندیجان ادامه داد:استفاده از امکانات دولتی و عمومی در انتخابات له یا علیه کاندیداها جرم بوده و با مرتکبین بر اساس مقررات برخورد خواهد شد.

هاشمی تصریح کرد: مدیران و مسئولان دستگاه‌های دولتی و عمومی غیردولتی باید نظارت لازم بر رعایت مقررات از سوی کارکنان مربوطه اعمال و براساس مقررات و از منظر تخلف اداری با عوامل خاطی برخورد و درعین حال مرتکب یا مرتکبین را برای تعقیب قانونی به مرجع قضائی معرفی کنند.

هاشمی در پایان گفت: داوطلبان و اصحاب رسانه باید در برنامه‌های تبلیغاتی واقعیات را بیان کرده و از تخریب دیگران و تشویش اذهان عمومی جدا اجتناب کنند. خبرنگارناصرحکیمی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.