کد خبر : 8342
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 آذر 1398 - 8:04
-

برگزیدگان «جشنواره قرآنی مدهامتان» معرفی شدند+تصاویر

برگزیدگان «جشنواره قرآنی مدهامتان» معرفی شدند+تصاویر

برگزیدگان «جشنواره قرآنی مدهامتان» معرفی شدند+تصاویر اختتامیه جشنواره ملی قرآنی”مدهامتان” در شهر منتظران دزفول که با حضور رئیس ستاد اقامه نماز کشور برگزار شد؛ برگزیدگان خود را شناخت. به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، اختتامیه نخستین جشنواره ملی قرآنی”مدهامتان” ویژه روستائیان و عشایر سراسر کشور در شهر منتظران از توابع شهرستان

برگزیدگان «جشنواره قرآنی مدهامتان» معرفی شدند+تصاویر

اختتامیه جشنواره ملی قرآنی”مدهامتان” در شهر منتظران دزفول که با حضور رئیس ستاد اقامه نماز کشور برگزار شد؛ برگزیدگان خود را شناخت.

به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، اختتامیه نخستین جشنواره ملی قرآنی”مدهامتان” ویژه روستائیان و عشایر سراسر کشور در شهر منتظران از توابع شهرستان دزفول با حضور حجت الاسلام والمسلمین قرائتی مفسر قرآن کریم و رئیس ستاد اقامه نمازکشور، آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، حجت الاسلام و المسلمین دکتر ارزانی دبیر ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و همچنین با حضورآحاد مردم و مسئولان شهرستان دزفو ل پایان یافت.

این جشنواره که در سه رشته قرائت، ترتیل و اذان از صبح و بعدظهر روز جمعه ۲۲ آذرماه ۹۸ در زینبیه شهر مسجدجامع شهر منتظران با حضور یکصد نفر از برگزیدگان استان‌های مختلف و نیز با حضور ۹ داور کار داوری این مسابقات انجام می‌شد؛ صبح روزشنبه ۲۳آذرماه۹۸ نفرات برتر این جشنواره قرآنی اعلام شد.
اسامی برگزیدگان این جشنواره به شرح زیر است.

نفرات برتردر رشته قرائت: محمداسمعیلی از استان اردبیل، مقاوم دوم مهدی سیاحی از استان خوزستان و مقام سوم سیدپارسا انگشتان از استان مازندران، نفرات برتر در رشته ترتیل: مقام اول حامدکرملاچعب از استان خوزستان، مقام دوم محسن مرزعه از استان خوزستان و مقام سوم سیدجوادحسینی از استان بوشهر و همچنین نفرات برتر رشته اذان: مقام اول سیداسداله ابطحی از استان بوشهر، مقام دوم هادی قنواتی از استان خوزستان و مقام سوم علی محمد آبادی از استان کرمان است.

به گزارش تسنیم، در این جشنواره از خادمین قرآنی از جمله فریدون غلامی، کرمعلی نام‌آور و حجت الاسلام ملک محمدی تجلیل به عمل آمد.

در ادامه تصاویری از جشنواره ملی قرآنی”مدهامتان” را مشاهده می‌کنید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.