کد خبر : 40658
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 آذر 1402 - 19:51
-

اخبار استانداری

اخبار استانداری خوزستان

استاندار خوزستان : نباید در معرفی شهدا کم کاری شود 

استاندار خوزستان : نباید در معرفی شهدا کم کاری شود 
این صندلی‌هایی مدیریتی متعلق به شهدا است، اگر آن‌ها بودند این صندلی‌ها را به ما نمی‌دادند چرا این افراد از هر جهت برتر و قوی هستند و اکنون باید کاری کنیم که مدیون شهدا نشویم.

شبکه خبری خوزستان / استاندار خوزستان با تاکید بر اهمیت نام گذاری میادین شهر به نام شهدا، گفت: در معرفی شهدا نباید کم کاری شود. نسل جوان ما باید با شهدای کشور آشنایی داشته باشد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان علی اکبر حسینی محراب دیروز سه شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ در نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، با بیان اینکه این جلسات مسئولیت ما را نسبت به شهدا بیشتر می‌کند، اظهار کرد: ما هر گاه کم آورده‌ایم به شهدا متوصل شده‌ایم، شهدا زنده‌اند برای همین دست ما را گرفته و راهنمای ما در زندگی هستند، آن‌ها شجره طیبه پرودگار بر روی زمین هستند و به واسطه این اتصال دست ما را می‌گیرند.

استاندار خوزستان با تاکید بر اینکه مدیران و بسیج ادارات برای برگزاری یادواره‌های شهدا باید جلودار باشند، گفت: برگزاری یادواره شهدای دستگاه‌ها رویداد بسیار خوبی است که می‌تواند نسل جدید را به شهدا وصل کند.

حسینی محراب با تاکید بر اهمیت نام گذاری میادین شهر به نام شهدا، عنوان کرد: در معرفی این شهدا نباید کم کاری شود، نسل جوان ما باید با شهدای کشور آشنایی داشته باشد.

وی افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی در مراسمات مربوط به شهدای خود همچنین در بحث بازدیدها و دیدار با خانواده شهدا اصلاً نباید کم بگذارند.

وی گفت: این صندلی‌هایی مدیریتی متعلق به شهدا است، اگر آن‌ها بودند این صندلی‌ها را به ما نمی‌دادند چرا این افراد از هر جهت برتر و قوی هستند و اکنون باید کاری کنیم که مدیون شهدا نشویم.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.