کد خبر : 14159
تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 فروردین 1399 - 16:25
-

استاندار خوزستان: منحنی شیوع ویروس کرونا کاهشی شد؛ مردم متوجه فداکاری‌های کادر درمان شده‌اند

استاندار خوزستان: منحنی شیوع ویروس کرونا کاهشی شد؛ مردم متوجه فداکاری‌های کادر درمان شده‌اند

استاندار خوزستان گفت:با تلاش شبانه روزی پزشکان و کادر درمان خوشبختانه شرایط در وضعیت پایداری است و منحنی بیماری رو به کاهش هست البته همراهی و رعایت اصول بهداشتی از سوی مردم نیز تاثیر بسزایی در کنترل اوضاع داشته است. غلامرضا شریعتی امروز در حاشیه بازدید از بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان ضمن قدردانی از زحمات

استاندار خوزستان گفت:با تلاش شبانه روزی پزشکان و کادر درمان خوشبختانه شرایط در وضعیت پایداری است و منحنی بیماری رو به کاهش هست البته همراهی و رعایت اصول بهداشتی از سوی مردم نیز تاثیر بسزایی در کنترل اوضاع داشته است.

غلامرضا شریعتی امروز در حاشیه بازدید از بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان ضمن قدردانی از زحمات پزشکان و کادر درمانی این بیمارستان اظهار داشت: این توفیق را داشتم که امروز را در کنار پزشکان و پرستاران پرتلاش این بیمارستان بودم و از نزدیک شاهد ایثارگری‌ها و از خودگذشتگی‌های آن‌ها بودم که به واسطه سوگندی که برای حفظ سلامت مردم ادا کرده‌اند با تلاش بی وقفه و خستگی ناپذیر خود هرگز میدان را خالی نکردند.

وی افزود: این فداکاری از گذشته نیز بوده اما در جریان این اپیدمی این فداکاری و ریسک پذیری به شکل شایسته‌ای متبلور شد و به منصه ظهور رسید و کمترین حد از انجام وظیفه را ادا کرده‌ام که خدمت آن‌ها رسیده و مراتب سپاسگزاری خود را ابراز می‌کنم.

شریعتی خاطرنشان کرد: انسان وقتی تلاش جهادی این قشر را مشاهده می‌کند هم به وجد می‌آید و هم احساس افتخار می‌کند و به نوبه خود به همه آن‌ها درود می‌فرستم.

استاندار خوزستان عنوان کرد: با تلاش شبانه روزی آن‌ها خوشبختانه شرایط در وضعیت پایداری است و منحنی بیماری رو به کاهش هست البته همراهی و رعایت اصول بهداشتی از سوی مردم نیز تاثیر بسزایی در کنترل اوضاع داشته است.

شریعتی بیان کرد: به تدریج در حال فائق آمدن بر این اپیدمی هستیم البته باید تا انتها با نهایت دقت و حساسیت شرایط را کنترل کنیم.

استاندار خوزستان تاکید کرد: همچنان نه مردم نه کادر درمانی و نه مسئولان در این نبرد سنگین خسته نشده بلکه با بردباری و بهره‌گیری از علم کار را تا انتها ادامه دهیم تا به طور کامل در مبارزه با این ویروس شوم پیروز شویم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.