کد خبر : 37336
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 آبان 1401 - 22:17
-

استاندار خوزستان: شرارت دشمن در ایذه قطعا بی‌پاسخ نخواهد ماند

استاندار خوزستان: شرارت دشمن در ایذه قطعا بی‌پاسخ نخواهد ماند

اهواز – شبکه خبری خوزستان – استاندار خوزستان در پیامی شهادت مظلومانه تعدادی از هموطنان در حادثه تروریستی ایذه را تسلیت گفت.

به گزارش شبکه خبری خوزستان صادق خلیلیان در پیام خود که رونوشت آن در اختیار شبکه خبری خوزستان قرار گرفت آورده است: جنایت تروریستی ساعاتی پیش که منجر به شهادت جمعی از هم استانی‌های عزیزمان در شهرستان ایذه و مجروح شدن تعدادی دیگر شد، موجب تاسف و تاثر اینجانب گردید.
وی در این پیام آورده است: مزدوران و دشمنان نظام جمهوری اسلامی بدانند این قبیل جنایات و به خاک و خون کشیدن مردم مظلوم و بی‌دفاع، هرگز خللی در اراده مردم صبور و مقاوم خوزستان وارد نخواهد کرد.
در پیام استاندار خوزستان آمده است: این شرارت، قطعا بی‌پاسخ نخواهد ماند و دستگاه‌های امنیتی و انتظامی ضمن شناسایی عقبه‌های این جنایت کور، به طراحان آن پاسخ پشیمان‌کننده و عبرت‌آموزی خواهند داد.
وی در پیام خود افزوده است: اینجانب ضمن آرزوی سلامتی برای مجروحان این حادثه، تسلّا و همدردی خود را به خانواده‌های این شهیدان عزیز عرض می‌کنم و علوّ درجات را برای شهیدان مسألت می‌نمایم.
در حادثه کور تروریستی شامگاه چهارشنبه در ایذه که با به رگبار بستن مردم و ماموران حافظ امنیت از سوی ۲ موتور سوار در مرکز شهر ایذه رخ داد، پنج نفر شهید و ۱۰ نفر دیگر مجروح شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.