کد خبر : 6820
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 مهر 1398 - 8:03
-

استاندار خوزستان: اقدامات لازم برای جابه‌جائی زائران فراهم شده است

استاندار خوزستان: اقدامات لازم برای جابه‌جائی زائران فراهم شده است

استاندار خوزستان: اقدامات لازم برای جابه‌جائی زائران فراهم شده است استاندار خوزستان گفت: اقدامات لازم برای جابه‌جایی زائران اربعین پیش‌بینی شده است. به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، غلامرضا شریعتی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امکانات لازم برای پذیرایی و استقبال از زائران آقا عبدالله الحسین(ع) در مرز شلمچه و

استاندار خوزستان: اقدامات لازم برای جابه‌جائی زائران فراهم شده است
استاندار خوزستان گفت: اقدامات لازم برای جابه‌جایی زائران اربعین پیش‌بینی شده است.

به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، غلامرضا شریعتی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امکانات لازم برای پذیرایی و استقبال از زائران آقا عبدالله الحسین(ع) در مرز شلمچه و چذابه فراهم است.

وی با بیان اینکه اتوبوس‌های لازم برای انتقال زائران پیش‌بینی‌شده است، اعلام کرد: راه‌آهن نیز آمادگی لازم را دارد و اقدامات لازم برای جابه‌جایی زائران را پیش‌بینی کرده است.

استاندار خوزستان افزود: به زائرانی که به‌صورت کاروانی یا شخصی به زیارت رفته‌اند توصیه می‌کنم حتماً در مسیر به میزان لازم استراحت کنند.

شریعتی عنوان کرد: در هر دو مرز شلمچه و چذابه و همچنین شهرستان‌های خرمشهر، بستان، دشت آزادگان و حتی اندیمشک که آخرین نقطه از استان ماست امکانات لازم را برای استراحت زائران فراهم است.

وی بیان کرد: امکانات لازم همچون کولرگازی، غذا، آب و غیره برای زائران در این مواکب فراهم است و تقاضا دارم که عزیزان زائر به میزان کافی استراحت کرده و پس‌ازآن به مسیر خود ادامه دهند.
استاندار خوزستان اظهار داشت: زائران با رانندگی ایمن و بی‌خطر و استراحت کافی به مقصد بروند چرا که قطعاً فرزندان و خانواده‌های این زائران چشم‌به‌راه هستند تا به خانه بازگردند.

شریعتی افزود: دوست داریم سفر این عزیزان هم آثار معنوی داشته باشد و هم رضایتمندی فرهنگی برای خانواده‌ها به ارمغان بیاورد نه اینکه خانواده‌ها را متأثر و پشیمان کند.

انتهای پیام/ح

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.