کد خبر : 19126
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 شهریور 1399 - 22:09
-

استاد دانشگاه علوم پزشکی اهواز به خیل شهدای مدافع سلامت پیوست

استاد دانشگاه علوم پزشکی اهواز به خیل شهدای مدافع سلامت پیوست

محمد پدرام استاد برجسته و پرافتخار دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز پس از چندین روز تحمل درد و رنج ناشی از کرونا به خیل شهدای مدافع سلامت پیوست. به گزارش شبکه خبری خوزستان ، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز ، محمد پدرام استاد برجسته و پرافتخار دانشگاه علوم پزشکی جندی

محمد پدرام استاد برجسته و پرافتخار دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز پس از چندین روز تحمل درد و رنج ناشی از کرونا به خیل شهدای مدافع سلامت پیوست.
به گزارش شبکه خبری خوزستان ، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز ، محمد پدرام استاد برجسته و پرافتخار دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز پس از چندین روز تحمل درد و رنج ناشی از کرونا به خیل شهدای مدافع سلامت پیوست.

دکتر پدرام، چهره ماندگار دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و استان خوزستان به عنوان یکی از جهادگران سلامت در مهمترین مراکز درمانی پشت جبهه نبرد طی هشت سال جنگ تحمیلی ضمن دفاع از خاک وطن، سال‌ها در بیمارستان‌های گلستان و شفای اهواز به درمان بیماران و آموزش نیروهای متخصص پرداخت.

در سال ۱۳۵۹ که همزمان با آغاز تجاوز بعثی‌ها سمت رئیس بیمارستان گلستان را برعهده داشت، در راستای تامین امنیت جان بسیاری از رزمندگانِ مجروح، بیماران عادی و کارکنان از رهبر معظم انقلاب درخواست رسیدگی ویژه کرد که چندی بعد ایشان پس از بررسی موضوع در نامه‌ای، دستور فوری صادر فرمودند که مضمون آن چنین بود:

“بسم ا… الرحمن الرحیم – بدینوسیله به جناب آقای دکتر پدرام، ریاست بیمارستان گلستان اجازه داده می شود که بیماران و کلیه وسایل گرانقیمت و مهم بیمارستان را به محل امنی برده و در آنجا مرکز درمانی ایجاد کنند و دراین خصوص تمام قوا باید با ایشان همکاری نمایند.”

استاندار خوزستان و رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز با صدور پیامی شهادت این پزشک برجسته را تسلیت گفتند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.