کد خبر : 29528
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 شهریور 1400 - 22:21
-

ویژه

موفقیت و کسب رتبه اول ارزیابی عملکرد سازمان قضایی نیروهای مسلح خوزستان در سطح کشور

موفقیت و کسب رتبه اول ارزیابی عملکرد سازمان قضایی نیروهای مسلح خوزستان در سطح کشور
سازمان قضایی نیروهای مسلح خوزستان در مدت مشابه سال گذشته در رتبه ۲۷ بوده که با حمایت های همه جانبه و بی دریغ ریاست شورای قضائی استان جناب حجت الاسلام و المسلمین دکتر مرادی ، همت و تلاش وافر همه ی همکاران مجاهد و خستگی ناپذیر خصوصاً دادستان نظامی ، با اخلاق و مدیر ولایی آقای بحرانی ، جایگاه خوزستان را به رتبه اول رسانده اند.

 

شبکه خبری خوزستان | سازمان قضایی نیروهای مسلح خوزستان رتبه اول ارزیابی عملکرد در سطح کشور را کسب کرد.

 

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح خوزستان از موفقیت این سازمان در کسب رتبه اول ارزیابی عملکرد سازمان قضایی نیروهای مسلح سراسر کشور در ۳ ماهه نخست سال ۱۴۰۰ خبر داد.

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از روابط عمومی سازمان قضایی نیروهای مسلح استان خوزستان علی افتخاری رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح خوزستان با اعلام این خبر گفت: بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته در ۳ ماهه نخست سال جاری توسط سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور و اعلام نتایج ارزیابی عملکرد سازمان قضایی نیروهای مسلح استان خوزستان رتبه اول به خاطر بهبود برنامه‌ها، ارتقا، توسعه مدیریت و تحول اداری و قضایی در بین سازمان قضایی استان‌های کشور را به خود اختصاص داد.

 

وی افزود: اهتمام در خدمت گذاری و تلاش مضاعف همکاران جهادی و انقلابی این مجموعه از عوامل مهم و تاثیر گذار در کسب این رتبه می باشد.

 

افتخاری خاطر نشان کرد: سازمان قضایی نیروهای مسلح خوزستان در مدت مشابه سال گذشته در رتبه ۲۷ بوده که با حمایت های همه جانبه و بی دریغ ریاست شورای قضائی استان جناب حجت الاسلام و المسلمین دکتر مرادی ، همت و تلاش وافر همه ی همکاران مجاهد و خستگی ناپذیر خصوصاً دادستان نظامی ، با اخلاق و مدیر ولایی آقای بحرانی ، جایگاه خوزستان را به رتبه اول رسانده اند.

 

وی در ادامه بیان داشت: امیدواریم این موفقیت تداوم داشته باشد و در سال های آینده همچنان در تمامی زمینه ها شاهد موفقیت روز افزون و به ثمر نشستن زحمات این مجموعه در سطح کشور باشیم.

 

گفتنی است که در آذر ماه سال ۱۳۹۹ با انتصاب علی افتخاری ، قاضی جهادی ، ولایی و انقلابی به رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان خوزستان، خوشبختانه در این مدت با برنامه ریزی دقیق و فعالیت های گسترده تحولات اساسی در این سازمان صورت پذیرفت.

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.