کد خبر : 12756
تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 اسفند 1398 - 15:58
-

پروژه‌های نیمه‌تمام امیدیه تأمین اعتبار و تکمیل می‌شود

پروژه‌های نیمه‌تمام امیدیه تأمین اعتبار و تکمیل می‌شود

فرماندار شهرستان امیدیه: پروژه‌های نیمه‌تمام امیدیه تأمین اعتبار و تکمیل می‌شود.   فرماندار امیدیه گفت: با موافقت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، پروژه‌های نیمه‌تمام این شهرستان تأمین اعتبار و تکمیل خواهد شد. به گزارش خبرنگارماازشهرستان سیدمهران رفیعی فرماندار امیدیه با دکتر امیدرضا حاجتی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان خوزستان، دیدار کرد. این جلسه به

فرماندار شهرستان امیدیه:

پروژه‌های نیمه‌تمام امیدیه تأمین اعتبار و تکمیل می‌شود.

 

فرماندار امیدیه گفت: با موافقت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، پروژه‌های نیمه‌تمام این شهرستان تأمین اعتبار و تکمیل خواهد شد.

به گزارش خبرنگارماازشهرستان سیدمهران رفیعی فرماندار امیدیه با دکتر امیدرضا حاجتی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان خوزستان، دیدار کرد.

این جلسه به منظور پیگیری تخصیص اعتبارات طرح‌های عمرانی و پروژه‌های نیمه‌تمام شهرستان امیدیه برگزار شد.

در این جلسه ابتدا فرماندار امیدیه گزارشی از وضعیت این شهرستان در رابطه با اقدامات انجام شده برای مقابله با شیوع کرونا ویروس ارائه کرد.

سیدمهران رفیعی اظهارکرد: همه دستگاه‌ها در امیدیه آماده مقابله و پیشگیری از شیوع این ویروس هستند و در این زمینه اقدامات بسیار خوبی در زمینه ضدعفونی و گندزدایی صورت گرفته است.

نماینده عالی دولت درامیدیه در ادامه به پروژهای اجرا شده در امیدیه اشاره کرد و افزود: پروژه‌های متعددی در شهرستان امیدیه به سرانجام و بهره‌برداری رسیده است.

فرماندار امیدیه خاطرنشان کرد: پروژه‌های بسیاری نیز از جمله راه‌های شهری و روستایی، طرح‌های کشاورزی، مجتمع دامداری، مسکن مهر، طرح‌های آب و فاضلاب، اصلاح شبکه‌های آب شهری و روستایی منتظر تخصیص اعتبار برای ادامه طرح و یا پایان و افتتاح است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان نیز در این جلسه گفت: امیدیه یکی از شهرستان‌های بسیار خوب ما در زمینه تولیدات نفت و گاز و کشاورزی است که نیازمند برنامه‌ریزی مناسب برای حرکت به سمت توسعه و پیشرفت است.

امیدرضا حاجتی افزود: تبدیل میانکوه به شهر را به مردم خوب امیدیه تبریک عرض می‌کنم و سعی می‌کنیم اعتبارت خوبی به طرح‌های پیشنهادی شما در سال جدید اختصاص پیدا کند.

درپایان: در این رابطه دستورات لازم برای تخصیص اعتبار به پروژه‌هایی که فرماندار امیدیه در این جلسه برشمرد صادر کرد.
خبرنگار/اعظم حکیمی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.