کد خبر : 6957
تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 آبان 1398 - 0:36
-

از حرف تا عمل

از حرف تا عمل

  بعد از نگارش مقاله ای با عنوان پیشنهاد شهروند سوسنگردی جهت خدمت به زائران عراقی با شعار (حب الرضا یجمعنا)کلی نظرات موافق و مخالف شد. یادم آمد وقتی چند سال پیش راه طریق الحسین (ع) در مرزچذابه به روی زائران ایرانی باز شد تعداد مواکب انگشت شمار بودند ولی اکنون بالای دویست موکب متمرکز

 

بعد از نگارش مقاله ای با عنوان پیشنهاد شهروند سوسنگردی جهت خدمت به زائران عراقی با شعار (حب الرضا یجمعنا)کلی نظرات موافق و مخالف شد.

یادم آمد وقتی چند سال پیش راه طریق الحسین (ع) در مرزچذابه به روی زائران ایرانی باز شد تعداد مواکب انگشت شمار بودند ولی اکنون بالای دویست موکب متمرکز در مرز چذابه و حدود هزار موکب در راههای منتهی به این مرز عهده دار پذیرایی به اشکال مختلف از زوار هستند.

برای همین با اتکا به خداوند منان و زیر سایه امام عصر ارواحنا فدا ، و لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب طی یک جلسه ویژه با اعضای هیئت فرهنگی مذهبی ولایت محفل بسیجیان و رهروان شهدای سوسنگرد قرار براین شد که در حد توانمان خدمتی به زائران عراقی حرم رضوی داشته باشیم پس با تشکیل هشت تیم پنج نفره و چهار تیم سه نفره راهنما و مترجم توسط اعضای هیئت فرهنگی مذهبی ولایت در پایانه چذابه و شهرهای سوسنگرد و اهواز شکل گرفت انتقال این عزیزان با وسایل نقلیه به سوسنگرد پذیرایی ، اسکان در منازل شهر ولایت مدار سوسنگرد، تهیه و فعال سازی سیم کارت ها ایرانسل و همراه اول برای زوار با ارائه بسته مکالمه بسته های اینترنت به صورت رایگان با همکاری صمیمانه برادران منصور چلداوی مسئول پیشخوان و نمایندگی ایرانسل درشهر سوسنگرد واحمدساعدی مسئول مرکز ایرانسل در شهر اهواز انجام دهیم.

در پایان تشکر ویژه ای از پشتیبانی خبرنگاران و فعالان فضای مجازی از جمله خبرنگاران شبکه خبری خوزستان ،مدیران گروه ها واتساپی ثریا ، بی تعارف ، بستان آنلاین و همچنین از کلیه خانواده ها و افرادی که به شکلی برای تهیه اسکان و پذیرایی ، کمک مالی و معنوی ما را در امر خدمت رسانی زائران عراقی همراهی کردندکمال تشکر را دارم.

همچنین کسانی که مایل هستند ما را در این امر خیر یاری کنندمیتوانند کمک مالی خود را به شماره حساب ۵۰۲۹۰۸۱۰۳۸۹۹۸۵۴۴ داود نصیری مجد واریز کنند.

لازم به یادآوری است پل ارتباطی برای خدمت رسانی به زوار عراقی حرم رضوی ازطریق شماره تماس ۰۹۱۶۶۰۷۵۸۲۰ و جهت عضویت در گروه واتساپی حب الرضا یجمعنا به شماره ۰۹۳۷۶۷۱۰۶۶۶ پیام دهید.

داود نصیری مجد شهروند سوسنگردی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.