کد خبر : 53327
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 بهمن 1402 - 11:05
-

اقتصادی

ایسنا

ارجاع پرونده ۵۳ متخلف کم فروشی به تعزیرات حکومتی خوزستان

ارجاع پرونده ۵۳ متخلف کم فروشی به تعزیرات حکومتی خوزستان
در دین مبین اسلام، «کم فروشی» از گناهان کبیره بوده و بسیار از آن مذمت شده و یک سوره از قرآن به نام «مطففین» یا همان کم‌فروشان نامگذاری شده که در ۳ آیه اول این سوره، خداوند متعال به بیان حکم شرعی کم فروشان پرداخته است.

 

شبکه خبری خوزستان /  مدیر کل استاندارد خوزستان گفت: در سال جاری پرونده ۵۳ متخلف کم‌فروشی در حوزه استاندارد به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از ایسنا علی داودی هفتم بهمن ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در دین مبین اسلام، «کم فروشی» از گناهان کبیره بوده و بسیار از آن مذمت شده و یک سوره از قرآن به نام «مطففین» یا همان کم‌فروشان نامگذاری شده که در ۳ آیه اول این سوره، خداوند متعال به بیان حکم شرعی کم فروشان پرداخته است.

 

وی افزود: سازمان ملی استاندارد ایران به حکم وظیفه ذاتی و حاکمیتی خود در اجرای قوانین و مقررات با هر گونه کم فروشی و تضییع حقوق مصرف کننده برخورد قاطع خواهد کرد.

 

داودی عنوان کرد: در سال جاری پرونده ۵۳ متخلف کم فروشی در حوزه استاندارد به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شد. آراء صادر شده مبنی بر محکومیت این اصناف به پرداخت جریمه نقدی و الزام به اجرای قوانین و مقررات استاندارد بوده است.

 

وی در ادامه از همکاری همیشگی دادگستری استان خوزستان و به ویژه اداره کل تعزیرات حکومتی تقدیر کرد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.