کد خبر : 7868
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 آذر 1398 - 15:13
-

جلسه اجرای ماده ۱۱ قانون حفاظت از خاک در خوزستان برگزار شد

جلسه اجرای ماده ۱۱ قانون حفاظت از خاک در خوزستان برگزار شد

ماده ۱۱ قانون حفاظت از خاک در زمینه پایش خاک های آلوده ، شناسائی مواد آلاینده خاک و اشخاص آلوده کننده آن و اعلام وقوع وضعیت اضطراری بر اساس حدود مجاز آلودگی خاک و آلاینده های ورودی به آن برای کاربری های مختلف خاک می باشد.

شبکه خبری خوزستان : جلسه اجرای ماده ۱۱ قانون حفاظت از خاک در خوزستان برگزار شد

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان – جلسه اجرایی ماده ۱۱ قانون حفاظت از خاک به میزبانی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان برگزار شد.

 

جمال شاکری معاون فنی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت : به منظور اجرائی شدن ماده ۱۱ قانون حفاظت از خاک، جلسه ای در روز چهار شنبه ششم آذر ماه با حضور نمایندگانی از ادارات کل حفاظت محیط زیست ایلام ، لرستان و کهگیلویه و بویر احمد به میزبانی خوزستان و در محل سالن جلسات اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان تشکیل شد.

 

شاکری افزود : در این جلسه پتانسیل های هر استان ، زمینه های همکاری و الزامات مورد نیاز برای اجرائی شدن ماده اشاره شده از جمله تأمین اعتبارات مورد نیاز ، تعیین پارامتر های شاخص آلاینده های خاک ، تدوین دستور العمل های مورد تأیید به منظور اندازه گیری ، ارائه آموزش های تخصصی در زمینه پایش خاک و … مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

 

در جهت اجرایی شدن ماده ۱۱ قانون حفاظت از خاک استان خوزستان به عنوان استان معین و استان ایلام استان همکار می باشد.

 

لازم بذکر است ، ماده ۱۱ قانون حفاظت از خاک در زمینه پایش خاک های آلوده ، شناسائی مواد آلاینده خاک و اشخاص آلوده کننده آن و اعلام وقوع وضعیت اضطراری بر اساس حدود مجاز آلودگی خاک و آلاینده های ورودی به آن برای کاربری های مختلف خاک می باشد.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.