کد خبر : 46554
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 آذر 1402 - 8:42
-

اخبار شهرداری اهواز

اخبار شهرداری خوزستان

ادامه و پیشرفت فیزیکی احداث زمین چمن مصنوعی در پارک ولایت توسط شهرداری منطقه سه اهواز + تصاویر

ادامه و پیشرفت فیزیکی احداث زمین چمن مصنوعی در پارک ولایت توسط شهرداری منطقه سه اهواز + تصاویر
در راستای بهره مندی شهروندان ساکن محلات مختلف از امکانات ورزشی و همچنین توسعه ورزش محلات پروژه احداث زمین چمن مصنوعی جدید در پارک ولایت در دستور کار حوزه فنی و عمرانی قرار گرفت .
شبکه خبری خوزستان / پروژه احداث زمین چمن مصنوعی فوتبال در پارک ولایت با نرده گذاری و فنس کشی اطراف محوطه در حال انجام و پیشرفت فیزیکی است.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از اداره ارتباطات شهرداری منطقه ۳ ؛ میثم علی نژاد مدیرمنطقه در همین خصوص گفت : در راستای بهره مندی شهروندان ساکن محلات مختلف از امکانات ورزشی و همچنین توسعه ورزش محلات پروژه احداث زمین چمن مصنوعی جدید در پارک ولایت در دستور کار حوزه فنی و عمرانی قرار گرفت .

 

وی هدف از احداث چنین مکان هایی را ایجاد نشاط اجتماعی و ارتقای سطح سلامت شهروندان عنوان کرد و گفت : براساس بررسی و نیازسنجی های صورت گرفته با توجه به وسعت و جمعیت محدوده ناحیه ۳ خدماتی این منطقه و به منظور توزیع عادلانه خدمات رفاهی و ورزشی احداث این زمین ورزشی در محدوده پارک ولایت که جزو یکی از پرمراجعه ترین پارک ها و فضای سبز اهواز محسوب می شود در نظر گرفته شد که هم اکنون پروژه مذکور با اجرای فنداسیون های اطراف محوطه زمین و حصارکشی آن در حال انجام و پیشرفت است .

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.