کد خبر : 23176
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 آذر 1399 - 19:53
-

اختصاص ۲۵۰۰ سهمیه مشاغل خانگی به خوزستان

اختصاص ۲۵۰۰ سهمیه مشاغل خانگی به خوزستان

ینب پارسا فخر در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه خبری خوزستان اظهار کرد: طرح «توسعه مشاغل خانگی» با هدف تولید و توسعه کسب و کار همزمان با سراسر کشور در خوزستان انجام می‌شود. سرپرست اداره کل امور زنان و خانواده استانداری خوزستان اعلام کرد: توانمندسازی متقاضیان در قالب مشاوره و آموزش‌های کوتاه‌مدت مهارتی، آشنایی با نیاز

ینب پارسا فخر در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه خبری خوزستان اظهار کرد: طرح «توسعه مشاغل خانگی» با هدف تولید و توسعه کسب و کار همزمان با سراسر کشور در خوزستان انجام می‌شود.

سرپرست اداره کل امور زنان و خانواده استانداری خوزستان اعلام کرد: توانمندسازی متقاضیان در قالب مشاوره و آموزش‌های کوتاه‌مدت مهارتی، آشنایی با نیاز بازار، کمک در راستای تولید استاندارد و برند سازی محصولات، اتصال به بازارها برای فروش محصولات خانگی از طریق پیشرانان، ایجاد فروشگاه‌های اینترنتی در مکان بازارهای اینترنتی با تعرفه مقرون به صرفه از جمله اهداف این طرح است.

وی بیان کرد: این طرح به مهارت خاصی نیاز ندارد و افراد متقاضی قبل از ورود به طرح ارزیابی و استعداد سنجی می‌شوند و افراد واجد شرایط پس از گذراندن آموزش‌های تخصصی و کاربردی لازم از طریق پیشران‌ها به بازارهای کسب و کار وصل خواهند شد.

پارسا فخر ادامه داد: داشتن حداقل ۱۸ سال سن، بومی بودن استان محل ثبت‌نام، عدم اشتغال تمام وقت و نداشتن بیمه کارفرمایی (افرادی که بیمه خویش‌فرما دارند منعی در ثبت‌نام ندارند) از شرایط ثبت‌نام است.

سرپرست اداره کل امور زنان و خانواده استانداری خوزستان افزود: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی www.inhb.ir و انتخاب شغل مورد نظر، در طرح توسعه ملی اشتغال ثبت نام کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.