کد خبر : 10488
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 بهمن 1398 - 9:25
-

بزرگترین رویداد قرآنی استان خوزستان در بهبهان؛ دیار ۱۱۰۴ شهید میزبان دانش آموزان قرآنی

بزرگترین رویداد قرآنی استان خوزستان در بهبهان؛ دیار ۱۱۰۴ شهید میزبان دانش آموزان قرآنی

رئیس آموزش و پرورش شهرستان بهبان گفت: بهبهان میزبان ۱۵۰۰ دانش آموز قرآنی استان خوزستان در هفدهمین جشنواره قطبی قرآن و عترت می‌شود. رسول عبدی‌پور اظهار داشت: پس از گذشت ۸ سال شهرستان بهبهان میزبان ۱۵۰۰ دانش آموز قرآنی استان خوزستان در هفدهمین جشنواره قطبی قرآن و عترت می‌شود. وی افزود: در این دوره از

رئیس آموزش و پرورش شهرستان بهبان گفت: بهبهان میزبان ۱۵۰۰ دانش آموز قرآنی استان خوزستان در هفدهمین جشنواره قطبی قرآن و عترت می‌شود.

رسول عبدی‌پور اظهار داشت: پس از گذشت ۸ سال شهرستان بهبهان میزبان ۱۵۰۰ دانش آموز قرآنی استان خوزستان در هفدهمین جشنواره قطبی قرآن و عترت می‌شود.

وی افزود: در این دوره از جشوره شهر بهبهان میزبان ۱۲ شهرستان است که اهم فعالیت این جشنواره در کنار مسابقات برگزاری مراسم پیاده روی با حضور ۸۰۰ دانش آموز پسر و ۷۰۰ دانش آموز دختر شرکت می‌کنند.
رئیس آموزش و پرورش شهرستان بهبهان بیان کرد: در طول برگزاری این جشنواره سطح شهرستان با مزین کردن بنرهایی از آیات قران و ارسال پیام‌های قرآنی نورانی می‌شود.

وی با اشاره به معرفی پتانسیل‌های گردشگری شهرستان بیان کرد: این جشنواره فرصت طلایی برای معرفی جاذبه‌های تاریخی و گردشگری است که هماهنگی لازم برای این موضوع صورت گرفته است.

انتهای پیام/۳۳۱/ز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.