اخبار هندیجان

ناصر حکیمی

احداث و بازسازی بیش از ۱۵۹۴ کلاس درس توسط دولت سیزدهم در خوزستان / افتتاحیه مدرسه مهد جان ۲ شهر زهره شهرستان هندیجان + تصاویر

احداث و بازسازی بیش از ۱۵۹۴ کلاس درس توسط دولت سیزدهم در خوزستان / افتتاحیه مدرسه مهد جان ۲ شهر زهره شهرستان هندیجان + تصاویر
قبل از انقلاب شاهد آن بودیم که به دلیل نبود مدرسه در مناطق محروم و کم برخوردار‌‌ دانش آموزان از ادامه تحصیل باز می مانند ولی الان شاهد احداث مدارس در دورترین نقاط استان هستیم.

 

شبکه خبری خوزستان / به مناسبت دهه فجر مدرسه مهد جان ۲ شهر زهره افتتاح شد.

 

 

خانچی معاون عمرانی استانداری خوزستان خبر داد: بیش از ۱۵۹۴ کلاس درس در استان خوزستان در دولت سیزدهم احداث و بازسازی شد.

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از خبرنگار ما در افتتاحیه مدرسه مهد جان ۲ شهر زهره با اشاره به نگاه دولت در بهبود زیرساخت و‌ تجهیزات مدارس استان به بهره برداری از بیش از ۱۵۰۰ کلاس درس از ابتدای دولت تاکنون اشاره کرد و افزود: احداث و بهسازی مدارس در استان از ابتدای دولت تا کنون رشد چشمگیری داشته است و این نشان از اهمیت رشد و ارتقای سطح علمی و آموزشی دانش آموزان از نگاه دولت می باشد.

 

وی افزود: قبل از انقلاب شاهد آن بودیم که به دلیل نبود مدرسه در مناطق محروم و کم برخوردار‌‌ دانش آموزان از ادامه تحصیل باز می مانند ولی الان شاهد احداث مدارس در دورترین نقاط استان هستیم.

 

خانچی یکی از اهداف دولت و مدیریت استان را برچیدن کلاس های سنگی برشمرد و افزود: از ابتدای دولت تاکنون بیش از ۵۰۰ کلاس درس در قالب ۲۴۰ مدرسه سنگی برچیده و با سازه های استاندار تحویل داده شده است.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.