کد خبر : 35796
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 مرداد 1401 - 10:02
-

اولین دوره سواد رسانه‌ای و جهاد تبیین استان خوزستان در سوسنگرد برگزار شد

اولین دوره سواد رسانه‌ای و جهاد تبیین استان خوزستان در سوسنگرد برگزار شد

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از خبرنگار کانون بسیج رسانه سردار شهید فرشاد حسونی زاده شهرستان دشت آزادگان پایتخت غیرت جهان، اولین دوره سواد رسانه‌ای و جهاد تبیین استان خوزستان به میزبانی سوسنگرد عصر روز دوشنبه سوم مرداد ماه در حسینیه سپاه ناحیه دشت آزادگان برگزار شد.   سروان ناصر سوادی پور جانشین

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از خبرنگار کانون بسیج رسانه سردار شهید فرشاد حسونی زاده شهرستان دشت آزادگان پایتخت غیرت جهان، اولین دوره سواد رسانه‌ای و جهاد تبیین استان خوزستان به میزبانی سوسنگرد عصر روز دوشنبه سوم مرداد ماه در حسینیه سپاه ناحیه دشت آزادگان برگزار شد.

 

سروان ناصر سوادی پور جانشین سپاه ناحیه دشت آزادگان در ابتدای این دوره ضمن خوشامدگویی به شرکت کنندگان در این دوره از سرگرد پاسدار دکتر سجاد بهمئی ریاست سازمان بسیج رسانه سپاه ولیعصر (عج) خوزستان و عضو هیئت منصفه مطبوعات استان بابت حضور و تدریس در این دوره تقدیر و تشکر کرد.

 

وی افزود: سیاست تبلیغی و رسانه ای دشمن و فعال ترین برنامه های آن مأیوس سازی مردم و حتی مسئولان و مدیران ما از آینده کشور است، خبرهای دروغ، تحلیل های مغرضانه، وارونه نشان دادن واقعیت ها از جمله جنگ روانی است که دشمن علیه انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گسیل ساخته و ما باید با برگزاری چنین دوره های نسبت به ارتقای سواد رسانه ای و جهاد تببین ورود کنیم.

 

ناصر سوادی پور در ادامه افزود : با ایجاد جهاد تبیین، اثرگذاری دشمن را در جامعه کمتر می‌کنیم و این خود باعث تقویت فرهنگ ناب اسلام و حرکت در خط تبیین ارزش‌های اسلامی است.

 

سرگرد پاسدار دکتر بهمئی ریاست سازمان بسیج رسانه سپاه ولیعصر (عج) خوزستان و عضو هیئت منصفه مطبوعات استان ضمن تشکر از کانون بسیج رسانه شهرستان دشت آزادگان بابت برپایی این دوره گفت افرادی که در جهاد تبیین حضور پیدا می‌کنند باید سواد رسانه‌ای و اشراف اطلاعاتی داشته باشند و اهل مدارا باشند و همچنین قوه تشخیص دوست از دشمن را دارا باشند. اگر کسی که در جهاد تبیین شرکت می‌کند دارای ویژگی‌های ذکر شده نباشند، در حقیقت به نفع دشمن عمل می‌کنند و ما نباید از این موضوع بسیار مهم غفلت کنیم. تلاش ما باید علیه دشمن باشد و این تلاش از انسانی سر می‌زند که دارای ویژگی‌هایی باشد که نام بردم.

 

عضو هیئت منصفه مطبوعات استان خوزستان در ادامه گفت : امروز حمله رسانه‌ای دشمن در بالاترین سطح و گسترده‌ترین ابعاد در حال پیشرفت در افکار عمومی است و مسلماً تعلل می‌تواند خسارت غیرقابل جبرانی را به کشور و جامعه تحمیل کند و عدم وجود سوادرسانه‌ ای را یکی از ضعف‌ها در بحث فضای مجازی دانست که لازم است برای موفقیت در جهاد تبیین سواد رسانه ای خود را بالا ببریم تا بتوانیم در مقابل رسانه از خود و دیگران دفاع کنیم و فریب‌های رسانه‌ای را تشخیص دهیم.

 

این استاد دانشگاه افزود: بدون شک مخاطب اصلی جهاد تبیین بر اساس فرمایشات رهبرانقلاب جوانان هستند زیرا آنها نسبت به گذشته آگاهی، اطلاعات و دانش لازم را ندارند و قرار است جوانان در آینده برای پاسداری از انقلاب اسلامی به میدان بیایند تا همانند گذشته قوی‌تر و دشمن را ضعیف‌تر کرده و همه طراحی‌های دشمن نخ‌نما و با شکست مواجه کنیم.

 

اولین دوره سواد رسانه‌ای و جهاد تبیین با استقبال بی نظیر جوانان و نوجوانان برگزار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.