کد خبر : 55241
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 بهمن 1402 - 13:26
-

اخبار هندیجان

ناصر حکیمی

اجرای طرح ملی دادرس ”دانش آموز آماده در روزهای سخت” در ۱۰ مدرسه شهرستان امیدیه + تصاویر

اجرای طرح ملی دادرس ”دانش آموز آماده در روزهای سخت” در ۱۰ مدرسه شهرستان امیدیه + تصاویر
دانش‌آموزان در این طرح با هشت آیتم امدادی از جمله مخاطرات طبیعی، ایمنی، ارزیابی و کنترل علائم حیاتی، احیای قلبی ریوی، آسیب‌های اسکلتی و مفصلی، اطفای حریق، حمل و انتقال مصدوم و اسکان اضطراری را آموزش دیدند.

 

شبکه خبری خوزستان / طرح ملی دادرس دانش آموز آماده در روزهای سخت در ۱۰ مدرسه شهرستان امیدیه اجرا شد.

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان امیدیه از اجرای دوازدهمین دوره طرح ملی دادرس در ۵ مدرسه دخترانه و ۵ مدرسه پسرانه در این شهرستان خبر داد.

 

مولا برومند رئیس جمعیت هلال احمر امیدیه گفت: هدف از اجرای طرح دادرس افزایش ایمنی و کاهش خطرپذیری مدرسه و این که دانش آموزان در هنگام بلایای طبیعی نه تنها قربانی حوادث نباشند بلکه بتوانند در هنگام بروز حوادث و سوانح ، راهنما و عضویی فعال در میان خانواده و اطرافیان خود باشند.

 

وی افزود: دانش‌آموزان در این طرح با هشت آیتم امدادی از جمله مخاطرات طبیعی، ایمنی، ارزیابی و کنترل علائم حیاتی، احیای قلبی ریوی، آسیب‌های اسکلتی و مفصلی، اطفای حریق، حمل و انتقال مصدوم و اسکان اضطراری را آموزش دیدند.

 

برومند در پایان گفت: در هر مدرسه دو تیم ۱۵ نفره در پایه های هفتم، هشتم و نهم در مدارس دخترانه حضرت زهرا (س) شاهد مائده، شهید رضا یوسفی، نواندیش، شهدای حرم و در مدارس پسرانه شهدای هسته ای، شهید لهراسب آقاجری، شهید مرادی، شاهد امام صادق (ع) و شهید حیدری آموزش های لازم را آموختند، که پس از برگزاری مسابقات شهرستانی مدارس حضرت زهرا (س) و شاهد امام صادق (ع) پس از کسب بیشترین امتیاز بعنوان نمایندگان شهرستان امیدیه در مسابقات استانی شرکت خواهند کرد.

 

خبرنگار ناصر حکیمی

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.