کد خبر : 54558
تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 بهمن 1402 - 9:44
-

اجرای طرح تکام برای اولین بار در خرمشهر

اجرای طرح تکام برای اولین بار در خرمشهر

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خرمشهر از اجرای طرح جدید دولت بنام تکام برای اولین بار در این شهرستان خبر داد.

اجرای طرح تکام برای اولین بار در خرمشهر

طرح جدید دولت سیزدهم موسوم به تکام (توانمند سازی و کارآفرینی مردم پایه) در شهرستان خرمشهر اجرا می شود.

به گزارش شبکه خبری خوزستان: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خرمشهر از اجرای طرح جدید دولت بنام تکام برای اولین بار در این شهرستان خبر داد.

یاسر شریفی گفت: طرح تکام به عنوان سند تحول بنیادی در دولت سیزدهم به منظور توانمندسازی مردم روستا و بهره مندی از ظرفیت روستا‌ها اجرا می‌شود.

وی افزود: هدف از اجرای طرح جدید دولت سیزدهم موسوم به تکام (توانمند سازی و کارآفرینی مردم پایه) پیشرفت همه جانبه روستا، سکونت پایدار در روستا‌ها و مهاجرت معکوس به روستا‌ها، توانمند سازی روستاییان و بالفعل ساختن ظرفیت‌های مردمی در روستا‌ها است.

شریفی با بیان اینکه قرارگاه جهادی تکام در این شهرستان به سردبیری مدیریت جهاد کشاورزی تشکیل شد بیان کرد: اولین جلسه با حضور مدیران ادارات دامپزشکی، تعاون روستایی؛ منابع طبیعی، برق، آب و فاضلاب، رئیس انجمن صنفی کشاورزی و نماینده صندوق بیمه کشاورزی برگزار  شد و شناخت افراد داوطلب در کارآفرینی و اشتغال از جمله مصوبات مهم این جلسه بود.

وی با بیان اینکه طرح تکام ابلاغ شده است اظهارداشت: دهیاران و همه دستگاه‌های اجرایی موظف به همکاری با این طرح هستند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خرمشهر با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی در روستا‌های این شهرستان گفت: شهرستان خرمشهر ظرفیت بسیار بالایی در حوزه زراعی و نخیلات و دامی دارد و اجرای طرح تکام در روستا‌های این شهرستان منجر به تسریع در پیشرفت همه جانبه آنها خواهد شد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.