کد خبر : 33623
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 اسفند 1400 - 10:21
-

اخبار مسجدسلیمان

سید ابوالفضل حسینی

اجتماعی | رییس کمیته امداد مسجدسلیمان خبر داد:برگزاری جشن نیکوکاری با شعار «عیدی برای همه» در مسجدسلیمان

اجتماعی | رییس کمیته امداد مسجدسلیمان خبر داد:برگزاری جشن نیکوکاری با شعار «عیدی برای همه» در مسجدسلیمان
جشن نیکوکاری همه ساله از ۱۴ اسفند همزمان با سالگرد تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) تا پایان سال با هدف جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای خانواده‌های نیازمند و بی بضاعت برگزار می‌شود.

رئیس کمیته امداد مسجدسلیمان از برگزاری جشن نیکوکاری با شعار «عیدی برای همه» و با هدف کمک به خانواده‌های نیازمند خبر داد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از رویش زاگرس، پژمان منصورنیا با اعلام این خبر افزود: جشن نیکوکاری همه ساله از ۱۴ اسفند همزمان با سالگرد تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) تا پایان سال با هدف جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای خانواده‌های نیازمند و بی بضاعت برگزار می‌شود. وی با بیان این که یکی از اهداف اصلی و شعارهای کمیته امداد، ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری در بین مردم است از همه نیکوکاران خواست در این طرح مشارکت کنند.

منصورنیا در ادامه به روش‌های مشارکت غیر حضوری مردم نوعدوست اشاره و عنوان کرد: مردم نیکوکار می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۴۳۸۱ و یا با شماره گیری کد دستوری #۱*۰۶۱۵*۸۸۷۷*از طریق تلفن همراه می توانند کمک‌های خود را برای خانواده‌های نیازمند واریز کنند.
وی بیان کرد: کمیته امداد پس از دریافت هدایای نقدی و غیر نقدی مردم نیکوکار و نوعدوست، آن ها را در کم ترین زمان ممکن در اختیار نیازمندان قرار خواهد داد تا این عزیزان نیز سال جدید را با دغدغه کمتری آغاز نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.