کد خبر : 33371
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 اسفند 1400 - 16:05
-

اخبار هندیجان

سید ابوالفضل حسینی

بازدید فرماندار هندیجان از مراکز خدمات جامع سلامت و بیمارستان شهداء هندیجان

بازدید فرماندار هندیجان از مراکز خدمات جامع سلامت و بیمارستان شهداء هندیجان
امروز ۴ اسفند ماه، مهندس عبدالحسن دریایی سرپرست فرمانداری شهرستان هندیجان با همراهی بهنام خضعلی معاون فرماندار و دکتر داود رئیسی مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان از مراکز خدمات جامع سلامت شمالی و جنوبی و بیمارستان شهداء بازدید کرد.

شبکه خبری خوزستان | امروز ۴ اسفند ماه، مهندس عبدالحسن دریایی سرپرست فرمانداری شهرستان هندیجان با همراهی بهنام خضعلی معاون فرماندار و دکتر داود رئیسی مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان از مراکز خدمات جامع سلامت شمالی و جنوبی و بیمارستان شهداء بازدید کرد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از خبرنگار ما از هندیجان، دریایی سرپرست فرمانداری هندیجان در این بازدید ضمن خسته نباشید و خدا قوت به مدافعان سلامت هندیجان گفت: این زحمات و از خود گذشتگی شما مدافعین سلامت در خط مقدم مقابله با بیماری است که باعث شده این بیماری منحوس در این حد کنترل شود، قطعا این تلاشهای شما بر هیچ کس پوشیده نیست، بدانید که ما در کنار شما و پشتیبان شما هستیم تا محیطی سالم و آرام برای ارائه خدمات با ارزش شما فراهم کنیم. همگی موظف هستیم با کمک شما و سایر دستگاههای شهرستان هرچه درتوان داریم برای خدمتگذاری و رفع مشکلات مردم شریف شهرستان انجام دهیم.
خبرنگار ناصر حکیمی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.