کد خبر : 39688
تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 آبان 1402 - 13:49
-

آیین بهره برداری از ۶ دستگاه اتوبوس جدید ناوگان اتوبوسرانی اهواز برگزار شد

آیین بهره برداری از ۶ دستگاه اتوبوس جدید ناوگان اتوبوسرانی اهواز برگزار شد

به گزارش اداره ارتباطات سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز ، آیین رونمایی از ۲ دستگاه اتوبوس اسکانیا و ۴ دستگاه اتوبوس جدید آتروس ، در پارکینگ پارک مالیات اهواز برگزار شد.مراسم بهره برداری از ۶ دستگاه اتوبوس جدید با حضور استاندار خوزستان ، فرماندار اهواز ، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ، معاونین و کارشناسان

به گزارش اداره ارتباطات سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز ، آیین رونمایی از ۲ دستگاه اتوبوس اسکانیا و ۴ دستگاه اتوبوس جدید آتروس ، در پارکینگ پارک مالیات اهواز برگزار شد.
مراسم بهره برداری از ۶ دستگاه اتوبوس جدید با حضور استاندار خوزستان ، فرماندار اهواز ، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ، معاونین و کارشناسان سازمان اتوبوسرانی در محوطه پارک مالیات برگزار گردید.
شش دستگاه اتوبوس جدید از دو شرکت ایرانخودرو دیزل و عقاب افشان در روزهای گذشته وارد کلانشهر اهواز شد و امروز پس از این مراسم بصورت مستقیم به خطوط شهری اضافه و خدمات دهی به شهروندان شریف را آغاز خواهند کرد .
یادآور می شود : در مجموع ۶۴ دستگاه اتوبوس شهری از شرکت ایرانخودرو دیزل (آتروس) و ۶۵ دستگاه اتوبوس از شرکت عقاب افشان (اسکانیا) خریداری شده است که در سال گذشته از ۲۲ دستگاه اتوبوس جدید آتروس و ۱۸ دستگاه اتوبوس اسکانیا بهره برداری شد و امروز هم ۴ دستگاه آتروس و ۲ دستگاه اسکانیا وارد چرخه حمل و نقل و عمومی کلانشهر اهواز می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.