کد خبر : 4745
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 شهریور 1398 - 8:17
-

آیت‌الله مکارم شیرازی: دشمن همه توان خود را برای اختلاف‌افکنی در امت اسلام به‌کار گرفته است

آیت‌الله مکارم شیرازی: دشمن همه توان خود را برای اختلاف‌افکنی در امت اسلام به‌کار گرفته است

آیت‌الله مکارم شیرازی: دشمن همه توان خود را برای اختلاف‌افکنی در امت اسلام به‌کار گرفته است مرجع تقلید شیعیان گفت: در شرایطی که دشمن همه تلاش خود را برای بر هم زدن وحدت مسلمانان و اختلاف‌افکنی بین شیعیان و اهل سنت به‌کار گرفته است، در کنار هم بودن مسلمانان و پیروان اهل‌بیت(ع) تأثیر زیادی دارد.

آیت‌الله مکارم شیرازی: دشمن همه توان خود را برای اختلاف‌افکنی در امت اسلام به‌کار گرفته است
مرجع تقلید شیعیان گفت: در شرایطی که دشمن همه تلاش خود را برای بر هم زدن وحدت مسلمانان و اختلاف‌افکنی بین شیعیان و اهل سنت به‌کار گرفته است، در کنار هم بودن مسلمانان و پیروان اهل‌بیت(ع) تأثیر زیادی دارد.
به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله مکارم شیرازی، معظم له در دیدار حجت‌الاسلام‌ والمسلمین رمضانی رئیس جدید مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) با تبریک انتصاب وی به این مسئولیت مهم اظهار داشت: شما بحمدالله با این عرصه آشنا هستید و به‌خوبی به لوازم و اقتضائات آن واقفید، امیدواریم بتوانید در این مسئولیت منشأ خیر باشید، ما نیز برای موفقیت شما دعا می‌کنیم.

وی در ادامه همگرایی، همدلی و اتحاد مسلمانان و به‌ویژه پیروان مکتب اهل‌بیت(ع) را امری مهم خوانده و تأکید کرد: در شرایطی که دشمن همه تلاش خود را برای بر هم زدن وحدت مسلمانان و اختلاف‌افکنی بین شیعیان و اهل سنت به‌کار گرفته است، در کنار هم بودن مسلمانان و پیروان اهل‌بیت(ع) تأثیر زیادی دارد.

مرجع تقلید شیعیان گفت: شما در این عرصه تجارب خوبی دارید، ضمن اینکه از این تجارب حتماً استفاده می‌کنید، اما به این مقدار بسنده نکنید و با تشکیل اتاق فکری طرح‌های ابتکاری داشته باشید.
آیت‌الله مکارم شیرازی افزود: خوشبختانه شیعه سرمایه‌های ارزشمندی همچون عاشورا، اربعین، غدیر و امثال این‌ها را دارد، روی این سرمایه‌ها می‌توان تکیه کرد و همه ظرفیت‌ها را برای اتحاد و همگرایی بیشتر مسلمانان و به‌ویژه پیروان مکتب اهل‌بیت(ع) بسیج کرد.

وی یادآور شد: عاشورا و اربعین در سرتاسر جهان گسترش خوبی پیداکرده است، اما از جنبه‌های فرهنگی آن نباید غفلت شود، در این عرصه نیاز به کار و برنامه‌ریزی بیشتر احساس می‌شود، شما می‌توانید در این عرصه اتاق فکری را تشکیل دهید و جنبه‌های فرهنگی اربعین و عاشورا را مورد توجه قرار دهید.

مرجع تقلید شیعیان در پایان اطلاع‌رسانی فعالیت‌ها و اقدامات مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) را به‌مسئولان این مجمع توصیه و برای آنان در تداوم این مسیر آرزوی توفیق کرد.

انتهای پیام/ح

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.