اخبار شهرداری خوزستان

اخبار شهرداری شوشتر

آمادگی کامل مجموعه شهرداری برای برپایی هر چه باشکوه تر راهپیمایی ۲۲بهمن در شوشتر + تصاویر

آمادگی کامل مجموعه شهرداری برای برپایی هر چه باشکوه تر راهپیمایی ۲۲بهمن در شوشتر + تصاویر
مدیران، کارکنان و مسئولان خدوم و تلاشگر شهرداری شوشتر مانند سال های گذشته دوشادوش قشرها و طیف های مختلف مردم با حضور در راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن، بار دیگر از آرمان ها و ارزش های انقلاب، امام راحل و شهدای سرافراز انقلاب و دوران دفاع مقدس دفاع خواهند کرد و دوباره با رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت خواهند نمود.

 

آمادگی کامل مجموعه شهرداری شوشتر برای برپایی هر چه باشکوه تر راهپیمایی ۲۲بهمن

 

شبکه خبری خوزستان / سرپرست شهرداری شوشتر از آمادگی کامل مجموعه شهرداری برای برپایی هر چه باشکوه تر راهپیمایی۲۲ بهمن خبر داد.

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان محمد اسفندیاری گفت: از جمله اقدام شهرداری برای این منظور فضاسازی مناسب مسیر راهپیمایی، پاک سازی و آماده‌سازی و رفع موانع مسیرهای راهپیمایی و نصب پرچم جمهوری اسلامی ایران و بنرها به منظور هویت بخشی به سیمای بصری شهر با مضامین شعارهای انقلابی است.

 

اسفندیاری با اشاره به اهمیت راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، بر لزوم حضور یکپارچه و پرشور قشرهای مختلف مردم در این راهپیمایی به عنوان تجدید میثاق ملی با آرمان‌های امام راحل، رهبر معظم انقلاب و شهدای گرانقدر انقلاب و دوران دفاع مقدس وشهدای مقاومت تاکید کرد.

 

وی یادآوری کرد: مدیران، کارکنان و مسئولان خدوم و تلاشگر شهرداری شوشتر مانند سال های گذشته دوشادوش قشرها و طیف های مختلف مردم با حضور در راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن، بار دیگر از آرمان ها و ارزش های انقلاب، امام راحل و شهدای سرافراز انقلاب و دوران دفاع مقدس دفاع خواهند کرد و دوباره با رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت خواهند نمود.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.