اخبار شهرداری اهواز

اخبار شهرداری های خوزستان

سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز مروج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی + تصاویر

سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز مروج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی + تصاویر
با همکاری معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری اهواز باکس کتاب در کلیه اتوبوس ها نصب شد که همزمان با هفته کتاب ، با قرار دادن کتاب هایی در حوزه ترویج فرهنگ شهروندی (ترافیک ، شهرنشینی ، فضای سبز ، روانشناسی و خانواده) ، روش زندگی سالم را با رویکرد فضایی طنزآمیر معرفی نماید.

شبکه خبری خوزستان / سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز مروج فرهنگ مطالعه در شهر شد.

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از اداره ارتباطات سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز ، ناوگان حمل و نقل درون شهری اهواز در هفته کتاب به ترویج فرهنگ کتاب خوانی پرداخت.

امیر آهن جان سرپرست سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز گفت: از آغاز هفته کتاب و کتاب خوانی ، با همکاری معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری اهواز و اداره کتابخانه های عمومی اهواز ، تبلیغات گسترده ای بر روی اتوبوس ها و پایانه های درون شهری اهواز با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی نصب گردید.

آهن جان با اشاره به اینکه افزایش سرانه مطالعه نیازمند ایجاد فرهنگ کتابخوانی در جامعه است، افزود : بر همین اساس و با همکاری معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری اهواز باکس کتاب در کلیه اتوبوس ها نصب شد که همزمان با هفته کتاب ، با قرار دادن کتاب هایی در حوزه ترویج فرهنگ شهروندی (ترافیک ، شهرنشینی ، فضای سبز ، روانشناسی و خانواده) ، روش زندگی سالم را با رویکرد فضایی طنزآمیر معرفی نماید.

یادآور می شود هفته کتاب و کتاب خوانی از بیست و چهارم آبان ماه آغاز شده و تا یک هفته ادامه دارد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.